הגרסה הראשונה והפחות חזקה מהשתיים היא סופר ספורט (SS). זו מצוידת במנוע V8 בנפח 6.2 ליטר המייצר 455 כ"ס ו-62.6 קג"מ, לתיבה האוטומטית 10 הילוכים ומשך ההאצה ל-100 קמ"ש הוא 4 שניות. להשוואה, הגרסה הרגילה מצוידת במנוע V6 בנפח 3.6 ליטר המייצר 335 כ"ס ו-39.1 קג"מ, לתיבה האוטומטית 8 הילוכים ומשך ההאצה ל-100 קמ"ש הוא 5.1 שניות. לסופר ספורט, בין השאר, מערכת בלימה משופרת של ברמבו, חישוקי "20.
אבל עבור מי שרוצה יותר, למעשה הרבה יותר, ישמח בגרסת ZL1 הקיצונית עוד יותר. לגרסה זאת אותו מנוע V8, אך בזאת יש לו מגדש-על. התפוקה היא 650 כ"ס ו-89.5 קג"מ, והתוצאה עומדת על 3.5 שניות ל-100 קמ"ש. במפרט הטכני גם בולמים נשלטים אלקטרונית, בלמים משופרים אף יותר (של ברמבו, כמובן) ודיפרנציאל מוגבל החלקה.
גרסה זו מונמכת ב-1.5 ס"מ (ל-133 ס"מ), ונבדלת חיצונית עם פגושים אגרסיביים יותר, המוסיפים לאורכה 3 ס"מ (ל-481 ס"מ) ובספוילר אחורי שונה. בתא הנוסעים יש בגרסה מושבי רקארו עם ריפוד מיוחד. בשתי גרסאות אלה מערך קירור משודרג למכללים המכניים.
באבזור מולטימדיה וצג "8, מערכת שמע של בוז, תצוגה עילית, מפתח חכם, תפעול חשמלי למושבים הקדמיים, תאורת אווירה, מפתנים מוארים; בניגוד לגרסה הרגילה, לגרסאות ה-V8 אין גג זכוכית. האבזור הבטיחותי עדיין חסר – אין בלימה אוטונומית ותיקון סטייה מנתיב אלא רק התרעות; במפרט ניטור שטחים מתים.
מחיר גרסאות אלה יקר ויקר בהרבה מזה של קמארו המוכרת, שעולה 344,000 שקלים; מחיר קמארו SS הוא 420,000 שקלים, ואילו מחירה של קמארו ZL1 עומד על 595,000 שקלים.