לקסוס IS בעלת ההנעה האחורית, תגיע לכאן בגרסת IS300 F ספורט המצוידת במנוע בנזין רגיל, ולא עם יחידת כוח היברידית כמו לפני כן. לכן, IS החדשה תפנה באופן ממוקד יותר לחובב ההגה.
אנשי לקסוס ישראל מציינים כי IS החדשה היא הדגם הראשון של המותג המציע את "חותם הניהוג של לקסוס" (The Lexus Driving Signature). מהנדסי לקסוס יצרו אותו "חותם ניהוג" באמצעות הקשחת המרכב, הפחתת משקל החלקים שאינם נתמכי מתלה (כולל זרועות המתלה והקפיצים), והמכונית צוידה בבולמים נשלטים אלקטרונית.
מנוע מוכר
לקסוס IS בגרסת 300 מצוידת במנוע טורבו-בנזין 2.0 ליטר המוכר של לקסוס, וזה מייצר 241 כ"ס ו-35.6 קג"מ מ-1650 סל"ד, לתיבה האוטומטית 8 הילוכים, וההנעה כאמור אחורית. משך ההאצה מ-0 ל-100 קמ"ש הוא 6.9 שניות. צריכת הדלק הממוצעת עומדת על 11 ק"מ לליטר, קבוצת הזיהום היא 15. הצליל הבוקע מהמכונית ישתנה לפי מצב הניהוג, וייווצר משילוב של המכניקה ומערכת השמע.
אבזור עשיר
לקסוס IS300 תשווק כאמור ברמת הגימור 'F ספורט'. זו כוללת איפור ספורטיבי חיצוני ופנימי. בחוץ בולטים חישוקי "19 וצמיגים רחבים יותר מאחור, בחזית שבכה המגיעה עד לתחתית הפגוש וכונסי אוויר בולטים. מאחור שני מפלטים, ספוילר ודיפיוזר.
תא הנוסעים יוצע עם ריפוד ודיפון עור בשלושה גוונים: שחור, לבן, אדום. גם כאן האיפור הולם: המחוונים מוקרנים ובתוכם מסגרת שנעה לימין או לשמאל כמו ב-LC. באבזור: תפעול חשמלי לגלגל ההגה ולמושבים הספורטיביים שהם גם מאווררים, מפתח חכם, מולטימדיה חדשה וצג "10.3. ברמת הגימור הגבוהה יותר, 'F ספורט פלוס' גם מערכת שמע משודרג של מרק לווינסון עם 17 רמקולים וזיכרון למושבים.
מפרט הבטיחות עשיר, מהדור החדש של לקסוס, וכולל: כולל בלימה אוטונומית, תיקון סטייה, בקרת שיוט אדפטיבית, ניטור אקטיבי היקפי לשטחים מתים, הימנעות מתאונה.
מחיר לקסוס IS300 ברמת הגימור 'F ספורט' 280,000 שקלים, נראה תחרותי ביחס להופעה, לנתונים, לאבזור; מחיר הרכב ברמת הגימור 'F ספורט פלוס' הוא 295,000 שקלים.
דרור גורלניק, מנכ"ל לקסוס ישראל, מאמין שהשנה יימכרו לפחות 100 יחידות של דגם זה, ואף יותר אם ניתן יהיה לקבל כמויות מספקות.