בשינויים החיצוניים חזית חדשה (סבכה, יחידות תאורה ועוד) שעוצבה באופן דומה לאלה שב-C3 וב-C4 החדשות, ומאחור יחידות התאורה חדשות. נוספו מספר צבעי מרכב חדשים, ”חבילות צבע“ חדשות ובנוסף, מוצעים גם חישוקים חדשים בקוטר 16 ו-17 אינץ‘.
השינויים בתא הנוסעים כוללים בעיקר מערכת מולטימדיה מחודשת עם מסך בגודל עד 9 אינץ‘ (לפי רמת הגימור), ידית בלם חניה חדשה וקטנה יותר, ואת מושבי “נוחות מתקדמת“ של סיטרואן. בנוסף נעשו שינויים קטנים יותר כמו תצוגה עילית עשירה יותר (אופציה) ואפשרויות נוספות לצבעי הריפוד.
היצע המנועים ללא שינוי. זה הרלוונטי לישראל הוא מנוע ‘פיורטק' המוכר של היצרנית, טורבו-בנזין בנפח 1.2 ל‘, 3 ציל‘ המפיק 130 כ“ס ומשודך לתיבה אוטומטית עם 6 הילוכים. בנוסף, מציעה סיטרואן את המנוע הזה בהספק 110 כ“ס (כרגע בשידוך לתיבה ידנית בלבד) או מנוע דיזל עם תיבה ידנית (110 כ“ס) או אוטומטית (120 כ“ס).
מערכות הבטיחות המתקדמות ללא שינוי אף הן: בלימה אוטונומית, עמעום אוטומטי, התרעה על רכב בשטח מת ועוד.
סיטרואן C3 איירקרוס המחודש צפוי להגיע לישראל בסוף השנה הנוכחית או בתחילת השנה הבאה.