הבסיס, השינויים
יגואר F-Pace חולק את רצפה D7 עם דגמי הפנאי הגדולים של יגואר-לנד רובר. בדגם המחודש שבכה גדולה ומודגשת יותר, מכסה מנוע שונה ומפוסל יותר, יחידות תאורה (לד) חדשות ואדפטיביות בעיצוב צר יותר, פגושים חדשים. כל אלה מקנים ל-F-Pace המחודש הופעה עדכנית משמעותית מקודמו.
כאמור, השינוי הגדול נעשה בסביבת הנהג, שעיצובה עודכן. במסגרת זו הוטמעו בה צג מולטימדיה גדול משמעותית מקודמו – "11.4 (בקודם, "8) הנראה כמו טאבלט אינטגרלי – מחוונים מוקרנים "12.3 (לא בכל הגרסאות). בורר הילוכים חדש מחליף את החוגה ששימשה בתפקיד זה. לפי יגואר, איכות החומרים משופרת, ולדגם המחודש מערך אקטיבי להשקטת רעשים.
שינוי חשוב נוסף הוא בהוספתה של גרסה היברידית-נטענת להיצע. גרסה זו משלבת מנוע טורבו-בנזין 2.0 ליטר ומנוע חשמלי (143 כ"ס) לתפוקה משותפת של 404 כ"ס (5500 סל"ד) ו-65.2 קג"מ (1500-4400 סל"ד). לתיבה האוטומטית 8 הילוכים, ההנעה כפולה, ומשך ההאצה ל-100 קמ"ש הוא 5.3 שניות.
ההיצע, המחירים
יגואר F-Pace מוצע בישראל בגרסת טורבו-בנזין 2.0 ליטר, היחידה בהיצע העכשווי ללא מערך היברידי-מתון והבסיסית בהיצע באירופה; ההספק 250 כ"ס (5500 סל"ד), המומנט 37.2 קג"מ (1300-4500 סל"ד), גם כאן תיבה אוטומטית עם 8 הילוכים והנעה כפולה. משך התאוצה מ-0 ל-100 קמ"ש 7.3 שניות, המהירות המרבית 217 קמ"ש.
גרסה זו מוצעת ברמת גימור 'S' הבסיסית, וזו כוללת חישוקי "19, גג זכוכית, ריפוד עור, תפעול חשמלי למושבים, מערכת שמע של מרידיאן, מצלמות היקפיות; במפרט הבטיחות: בלימה אוטונומית, תיקון סטייה; המחיר: 458,000 שקלים.
ברמת הגימור 'S פלוס', בנוסף, מפתח חכם (מאוד, במבנה צמיד), תפעול חשמלי לכיוון ההגה. מפרט הבטיחות עשיר משמעותית, וכולל ניטור שטחים מתים עם בלימה אוטונומית לאחור, בקרת שיוט אדפטיבית, מערכת ליציאה בטוחה מהרכב; המחיר: 488,000 שקלים.
הגרסה ההיברידית תוצע רק ב-'S פלוס', וזו כוללת בנוסף חישוקי "20, בולמי זעזועים נשלטים אלקטרונית, מחוונים מוקרנים; המחיר: 532,000 שקלים.