גרסה זאת, המכונה "VZ5", מצוידת במנוע הטורבו-בנזין 2.5 ליטר 5 צילינדרים המוכר מדגמי אודי, וזה מייצר כאן 390 כ"ס ו-49 קג"מ. המנוע משודך לתיבה דו-מצמדית עם שבעה הילוכים וההנעה כפולה. פורמנטור VZ5 מאיץ מ-0 ל-100 קמ"ש ב-4.2 שניות, והמהירות המרבית מוגבלת ל-250 קמ"ש. גרסה זאת מונמכת ב-1.0 ס"מ ביחס לגרסת ה-310 כ"ס של פורמנטור.
ל-VZ5 פריטי עיצוב ורכיבים ייחודיים, ביניהם חישוקי "20, בתי גלגלים רחבים יותר, מערכת בלימה משופרת עם קליפרים של אקבונו וכמובן מושבי ספורט ייחודיים.
"מאז תחילת הפעילות שלנו מכרה קופרה 65,000 מכוניות, ב-2020 לבדה מכרנו 27,000 מכוניות, אנחנו מתכוונים להכפיל זאת ב-2021 ולהוות 10% מכלל מכירות החברה (סיאט; א.ש.)", אמר ויין גריפית, יושב ראש קופרה, שדיבר על הכוונה להשיק ב-2021 את בורן – המכונית החשמלית החדשה של קופרה החולקת פלטפורמה עם זו של תת-המותג החשמלי ID של פולקסווגן.
קופרה מכוונת ל-800 סוכנויות מכירה עד סוף 2022, ובמרכזי הערים ייפתחו סוכנויות ייצוגיות יותר שיכונו "קופרה גרז''". "אלו לא יהיו חנויות דגל בסגנון לואי ויטון", אמר לנו גריפית במפגש מקוון שהתקיים לכבוד האירוע (ריאיון מלא יתפרסם בהמשך), והוסיף: "אנחנו רוצים ליצור מקומות 'מגניבים' באזורים מיוחדים עם חללים שיציגו שתיים או שלוש מכוניות". בקופרה מדברים על חשיבות הפלטפורמה הדיגיטלית בשיווק דגמי המותג, אך במקביל גם על ליווי צמוד ללקוח מצד מומחה שיכונה "קופרה מאסטר": "זה יהיה האיש שידאג ללקוח במהלך הרכישה ולאחריה".
צ'מפיון מוטורס, היבואנית, מתכוונת להשיק רשמית את מותג קופרה בארץ באמצע חודש מרץ הקרוב.