באיון חולק אותה רצפה עם הסופרמיני i20 החדשה, ששיווקה החל באירופה לא מכבר ותגיע לישראל עוד השנה, ובסיס הגלגלים שלהם, 258 ס"מ, זהה.
באיון – 418 ס“מ לאורך, 177.5 ס“מ לרוחב, 149 ס“מ לגובה – גדול מווניו (ב. גלגלים 252 ס"מ; 404 ס“מ לאורך, 177 ס“מ רוחב, 159 ס“מ גובה) ומעט קטן מקונה (ב. גלגלים 260 ס"מ; 416 ס“מ לאורך, 180 ס“מ רוחב, 156 ס“מ גובה). תא המטען, 411 ליטרים, הוא הגדול יותר, ובהפרש: 361 ליטרים בקונה, 355 ליטרים בווניו.
עיצובו של באיון מתכתב עם דגמי יונדאי העכשוויים – מלפנים, קונה שלאחר מתיחת הפנים; מאחור, בעיקר i20.
המנוע העיקרי שבאיון ישווק איתו הוא T-GDI של יונדאי – טורבו-בנזין 1.0 ליטר 3 צילינדרים עם מערך היברידי מתון של 48 וולט – המוצע בשתי רמות הספק: 100 או 120 כ“ס. התיבה ידנית או רובוטית דו-מצמדית עם 6 או 7 הילוכים בהתאמה.
באיון מוצע תקנית עם חישוקי ברזל בקוטר 15 אינץ‘, אך בהתאם לרמת הגימור יוצעו גם חישוקים קלים בקוטר 16 או 17 אינץ‘. האחרונים יביאו להגבהת הרכב בס"מ (ל-150 ס"מ) ולמרווח גחון של 18.3 ס“מ.
סביבת הנהג כמעט זהה לזו שביונדאי i20, ובאיון חולק איתה את הקונסולה המרכזית, לוח המחוונים הדיגיטלי (10.25 אינץ‘), צג המולטימדיה (8 אינץ‘), משטחי דיפון וגם פריטי עיצוב, כמו פס הרוחב של פתחי המיזוג. סביבת הנהג מוצעת בשני צבעים לבחירה — שחור או שילוב של שני גווני אפור.
היצע מערכות הבטיחות כולל בקרת שיוט אדפטיבית, בלימה אוטונומית, שמירת על נתיב הנסיעה, ניטור שטחים מתים ועוד.
מכלמוביל, יבואנית דגמי יונדאי לישראל, נמסר כי באיון ישווק גם בישראל, אך בשלב זה לא נקבע תאריך הגעה משוער.