יונדאי אינה מפרסמת מידע טכני, גם לא נתוני ביצועים, אך התמונות מציגות את קונה N החדש כמעט במלואו. מלפנים פגושים ושבכה חדשים ואגרסיביים למראה, כונסי אוויר במכסה המנוע, ונוספו פסים אדומים לחידוד ההופעה הספורטיבית.
תהליך דומה עבר חלקו האחורי של הרכב, וזה כולל פגוש מנופח, דמוי-דפיוזר וכנף אחורית קטנה בקצה הגג. לקונה N גם חישוקים חדשים בעיצוב הייחודי לו (הקוטר לא צוין), וכמובן שלל תגי N פזורים על המרכב.
בתי הגלגלים צבועים בצבע המרכב כנהוג במכוניות נוסעים, בניגוד לרכבי הפנאי שם לרוב הם בשחור, והתוצאה הכללית היא של רכב עם יציבה רחבה ונמוכה והופעה אגרסיבית ובולטת.
כאמור, בשלב זה אין מידע לגבי יחידת ההנעה, מתלים, דיפרנציאל או כל פרט טכני אחר. נזכיר כי קונה המשווק כאן מצויד במנוע טורבו-בנזין 1.6 ליטר המייצר 198 כ“ס, וכי i20N מצוידת באותו מנוע עם הספק של 204 כ“ס. עם זאת, ייתכן וגרסת N של קונה תצויד מצויד בטורבו-בנזין 2.0 ליטר בהספק של 250-275 כ"ס, כמו זה שב-i30N.