דגם עכשווי, ארבע גרסאות
לסורנטו החדש רצפה חדשה, המשרתת גם את יונדאי סנטה פה, והשניים חולקים מכלולים רבים. בסיס הגלגלים גדל ב-3.5 ס"מ ל-281.5 ס"מ, ואילו ממדי המרכב כמעט ללא שינוי. העיצוב מוחצן בזכות שבכה גדולה, כונס אוויר בולט, יחידות תאורה מודגשות, קווים מחודדים ומשטחים בפאזות שונות בכל צידי הרכב.
סורנטו החדש מוצע בישראל לא רק בגרסאות בנזין ודיזל כמקודם, אלא גם בגרסה היברידית, גם בגרסה היברידית-נטענת.
בגרסת הבנזין, מנוע 2.5 ליטר אטמוספרי המייצר 180 כ"ס, לתיבה האוטומטית 6 הילוכים, ההנעה קדמית; משך ההאצה מ-0 ל-100 קמ"ש 10.1 שניות וצריכת הדלק הרשמית 11.5 ק"מ/ל'. בגרסת הדיזל מנוע 2.2 ליטר מחודש (כמו זה המשרת ביונדאי סנטה פה), זה מייצר 202 כ"ס, התיבה דו-מצמדית עם 8 הילוכים וגם כאן ההנעה קדמית; משך ההאצה ל-100 קמ"ש 9 שניות, צריכת הדלק היא 16.1 ק"מ/ל'.
בבסיס הגרסאות ההיברידיות מנוע 1.6 טורבו-בנזין 1.6 ליטר המייצר 180 כ"ס. בגרסה ההיברידית הרגילה מנוע חשמלי 60 כ"ס וההספק המשולב 230 כ"ס; בגרסה הנטענת מנוע 95 כ"ס וההספק המשולב 265 כ"ס. בשתיהן תיבה אוטומטית עם 6 הילוכים, וההנעה קדמית בהיברידית הרגילה, כפולה בנטענת. משך ההאצה מ-0 ל-100 קמ"ש הוא 8.6 שניות בהיברידית הרגילה, 8.4 שניות בנטענת, וצריכת הדלק 15.1 ק"מ/ל' ברגילה, 62.5 ק"מ/ל' בנטענת.
רמות גימור, מחירים
גרסאות הבנזין והדיזל יוצעו ברמת הגימור 'אורבן', ובמפרט: חישוקי "18, מפתח חכם, מולטימדיה וצג "10.1, בקרת אקלים ועוד. המחירים הם: 235,000 שקלים לגרסת הבנזין, 245,000 שקלים לגרסת הדיזל
בגרסה ההיברידית חישוקי "19 ומחוונים מוקרנים ומחירה 260,000 שקלים. לגרסה ההיברידית-נטענת אבזור נוסף, הכולל תפעול חשמלי לדלת אחורית, גג זכוכית, מצלמות היקפיות, אוורור ותפעול חשמלי למושבים (ריפוד עור) ועוד. בגרסה זו גם הקרנת תמונה במחוונים של שטחים מתים עם הפעלת האיתות (כמו בדגמי יונדאי האחרונים); המחיר: 290,000 שקלים.
במפרט הבטיחות, בכל הגרסאות, בלימה אוטונומית, תיקון סטייה, בקרת שיוט אדפטיבית, ניטור היקפי אקטיבי של שטחים מתים, התרעה על יציאה לא בטוחה ועוד.