העיצוב החיצוני של גולף החדשה מהווה המשך לזה המוכר מדגמים קודמים. עיצוב סביבת הנהג נקי מאוד, אין פקדי תפעול למערכות השמע ובקרת האקלים, מסך מולטימדיה רב-תכונות בולט במרכז הקונסולה, בורר ההילוכים אלקטרוני וקטן, לוח המחוונים מוקרן.
ישראל
גולף החדשה מוצעת בישראל בשלב ראשון בשתי גרסאות רגילות – מנועי טורבו-בנזין, מערך היברידי מתון, תיבה דו-מצמדית 7 הילוכים, הנעה קדמית. לגרסה הבסיסית מנוע בנפח 1.0 ליטר 3 צילינדרים וזה מפיק 110 כ"ס ו-20.4 קג"מ, משך ההאצה מ-0 ל-100 קמ"ש 10.2 שניות וצריכת הדלק הרשמית 19.2 ק"מ/ל'.
מעליה נמצאת גולף עם מנוע 1.5 ליטר 4 צילינדרים המפיק 150 כ"ס ו-25.5 קג"מ. בגרסה זו, משך ההאצה מ-0 ל-100 קמ"ש הוא 8.5 שניות, וצריכת הדלק המוצהרת עומדת על 17.5 ק"מ/ל'.
לצד גרסאות אלה, החל שיווקה של גולף GTI החדשה (2.0 ל', 245 כ"ס, 235,000 שקלים). פרטים מלאים עליה יובאו בידיעה נפרדת.
אבזור, מחיר
שתי גרסאות המנוע מוצעות ברמת הגימור 'לייף', וברשימת האבזור: חישוקי "16, חיישני חנייה קדמיים ואחוריים, הנעה ללא מפתח, בקרת אקלים תלת-אזורית, מולטימדיה עם מסך "8 כולל קישוריות לאנדרואיד אוטו ואפל קארפליי; במפרט הבטיחות: בקרת שיוט אדפטיבית, בלימה אוטונומית, ניטור שטחים מתים, תיקון סטייה מנתיב. מחירה של גולף ברמת הגימור 'לייף' מתחיל ב-135,000 שקלים בגרסת 1.0 ליטר, 147,000 שקלים בגרסת 1.5 ליטר.
גרסת 1.5 ליטר מוצעת גם ברמת גימור גבוהה יותר, 'לייף פלוס', וזו כוללת חישוקי "17, גג שמש פנורמי, כניסה ללא מפתח, מושב נהג מתכוונן חשמלית; המחיר: 158,000 שקלים.