בשבועות הקרובים יושק הדור הרביעי של רכב הפנאי הקומפקטי יונדאי טוסון. הדגם הוצג ב-2004, הדור השלישי ב-2015, והרביעי הוכרז ב-2020.
במחצית השנה תציג יונדאי את איוניק 5 החשמלי, דגם כל-חדש וראשון במסגרת תת-המותג החשמלי איוניק. באותה תקופה תושק גם הגרסה החשמלית של רכב הפנאי הקטן קונה. קונה החשמלי, המוצע עם סוללה של 64 קוט"ש או סוללה של 39 קוט"ש, ישווק כאן עם הסוללה החלשה יותר, ויתומחר כך שיוכל להוות תחרות לדגמים מקבילים של מותגים סיניים.
יונדאי תחדש את יבוא יונדאי סונטה, הפעם כבר מחוץ לקבוצה 2, ולכן מחירה יעלה; מחיר הגרסה ההיברידית יחל כעת באזור ה-200,000 שקלים (כיום, 182,000 שקלים). דגם זה יוצע גם עם מנוע טורבו-בנזין 1.6 ליטר המייצר 180 כ"ס.
במחצית השנייה של 2021 תשיק יונדאי בישראל את יונדאי אלנטרה החדשה, שתוצע עם חטיבת כוח היברידית. דגם חדש לחלוטין שיגיע לישראל בתקופה זו הוא רכב הפנאי הקטן באיון.
בסוף השנה צפויה המסחרית הבינונית i800 המוצעת גם כמוביל נוסעים, גם בגרסה מהודרת, לאחר שהדור החדש שלה כבר נחשף תחת השם סטריה. המשפחתית הקומפקטית יונדאי i30 עברה מתיחת פנים, אך מועד תחילת השיווק שלה לא נקבע בשלב זה בשל הימשכות המשא ומתן על מחירה.