שינויים בחוץ, בפנים
השינויים החיצוניים שעבר ארונה נועדו להקנות לו הופעה בעלת נוכחות בולטת יותר, ועיקרם נעשה בחזית. אלה כוללים: פגוש וסבכה חדשים, יחידות תאורה מעודכנות (לד-יום תקני; לד מלא מרמת הגימור FR ומעלה). ברמת הגימור 'אקספירינס' גם יחידות תאורת ערפל בולטות וספליטר קטן מלפנים המבדיל אותה עוד יותר. מאחור כנף ודיפיוזר חדשים, פונט עדכני לכיתוב שם הדגם. סיאט מדווחים כי לחישוקים, במידות 17-18 אינץ', עיצוב מעודכן ופלטת צבעים (10 סה"כ) חדשה לצבעי המרכב.
בסביבת הנהג השינויים בולטים הרבה יותר, וחלקה העליון עוצב לגמרי מחדש. מסך המולטימדיה ניצב כעת בראש הקונסולה, גודלו החל ב-8.25 אינץ' ועד 9.2 אינץ', כולל כעת ממשק חדש וקישוריות לאפל קארפליי (אלחוטי) ואנדרואיד אוטו (חוטי). גלגל ההגה עוצב מחדש וכך-גם סביבת לוח המחוונים שכעת הוא מוקרן וגודלו 10.25 אינץ'. בנוסף, פתחי המיזוג בפינות עוצבו מחדש והם עגולים, ובמרכז הם ממוקמים נמוך יותר, מתחת למסך המולטימדיה החדש. בנוסף, יוצעו מספר שילובי צבעים בדיפונים ובפתחי המיזוג. סיאט מציינת כי החומרים בתא הנוסעים משופרים מאשר אלה לפני חידוש הדגם.
מערכות הבטיחות זכו לשדרוג; מדובר באותו מפרט, אך לפי סיאט הן משופרות ביכולתן מאשר אלה עד כה. במערך המלא בלימה אוטונומית, בקרת שיוט אדפטיבית, שמירה על נתיב הנסיעה, ניטור שטחים מתים ועוד.
אין שינויים במנועים
היצע המנועים ללא שינוי. בבסיס ההיצע טורבו-בנזין 1.0 ליטר ו-3 צילינדרים, המפיק 95 כ"ס ו-17.8 קג"מ או 110 כ"ס ו-20.4 קג"מ בשידוך לתיבה ידנית, 5 או 6 הילוכים בהתאמה; לגרסת ההספק החזקה יותר אופציה לתיבה דו-מצמדית עם 7 הילוכים. בראש ההיצע טורבו-בנזין 1.5 ליטר 4 צילינדרים המפיק 150 כ"ס ו-25.5 קג"מ והתיבה ידנית או דו-מצמדית.
מצ'מפיון מוטורס, יבואנית דגמי סיאט לישראל, נמסר כי השיווק בארץ צפוי להתחיל ברבעון האחרון של 2021.