כמה מספרים
הדגם שהוצג דומה ביותר ל-G80 המשווקת כאן, וההבדל הבולט ביותר לעין הוא הסבכה האטומה בגרסה החשמלית. ל-G80 המחושמל 2 מנועים המייצרים כל אחד 185 כ"ס ו-35.7 קג"מ, לתפוקה משולבת של 370 כ"ס ו-71.4 קג"מ ולהנעה כפולה. משך ההאצה מ-0 ל-97 קמ"ש (60 מייל/שעה) הוא 4.9 שניות במצב 'ספורט'.
ג'נסיס לא פרסמה נתונים על הסוללות בשירות, אך ציינה כי טווח הנסיעה של הרכב הוא 500 ק"מ לפי תקן NEDC הישן, הוסיפה כי לפי התקן הקוריאני מדובר ב-427 ק"מ. לרכב יכולת טעינה ב-400 וולט וב-800 וולט ולזה הספק טעינה של 350 ק"ו; הלקוח יכול לבחור בין שתי אופציות אלה לפי התשתית העומדת לרשותו. עוד צוין כי ניתן להשתמש בסוללות הרכב לטעינה של מכשירים אחרים (V2L; ר"ת Vehicle to Load) בהספק של 3.6 ק"ו.
ג'נסיס מציינת כי ל-G80 המחושמל שתי מערכות לשיפור נוחות הנסיעה ואיכותה – מערכת מתלים מנוהלת אלקטרונית לפי תוואי הדרך הקרב באמצעות מצלמה קדמית ומערך הניווט; מערכת אקטיבית לנטרול רעשים.
ג'נסיס G80 המחושמלת, כך כלמוביל היבואנית, תשווק בישראל ברבע הראשון של 2022.