הדגם החדש הוא הראשון שנועד לשוק העולמי, מחליף גם את GS בעלת ההנעה האחורית שייצורה הופסק. על אף שאופיו מותאם לטעם האמריקאי, הוא משווק באירופה ואסיה ללא שינויים משמעותיים ביחס למהדורה הנמכרת בארה"ב.
שינויים ושיפורים
עיצובה החיצוני של המכונית עודכן כמקובל במתיחות פנים שכאלה. ES המחודשת זוכה לחזית הכוללת סבכה מעודכנת, פגוש חדש ויחידות תאורה שעוצבו מחדש. מאחור, עברה ES עדכונים דומים והשינויים קלים ביחס לדגם שלפני החידוש. במפרט חישוקים בעיצוב חדש בקוטר 17-19 אינץ‘ ומספר צבעי מרכב חדשים.
סביבת הנהג טופלה אף היא. השינוי הבולט הוא מסך מולטימדיה חדש בראש הקונסולה הכולל קישוריות לאנדרואיד אוטו ולאפל קארפליי. המסך כעת מופעל מגע וממוקם קרוב יותר לנהג ולנוסע, לתפעול נוח יותר. בדגם המחודש נוספו גוון לדיפון העור (חום), סוג חדש של דיפון עץ (אגוז) ועוד.
היצע מערכות הבטיחות הועשר, והיכולות שלהן שופרו. ES תוצע עם מערכת בקרת שיוט אדפטיבית, שמירה על נתיב נסיעה, ניטור שטחים מתים ועוד.
לקסוס הקדישה חלק נכבד מההודעה לעיתונות לשינויים שנעשו בתחום הדינמי. לקסוס ES זוכה למתלה אחורי חדש, ולטענת היצרנית הוא משפר הן את נוחות הנסיעה והן את היכולת הדינמית. בגרסת F-ספורט הבולמים נוקשים מאשר קודם, לשיפור ההתנהלות בפניות. בנוסף, שופרו הבלמים, הן ביעילות והן ואופי הפעולה, במיוחד בגרסה ההיברידית.
היצע יחידות הכוח לא השתנה, והוא כולל מנועי בנזין בנפחים 2.0-3.5 ליטר (בשווקי מזרח אסיה וארה“ב) ויחידת הנעה היברידית. בישראל משווקת כיום ES בגרסה אחת, ES300h ההיברידית בהספק 218 כ“ס.
מלקסוס מוטורס, יבואנית דגמי לקסוס לישראל, נמסר כי ES המחודשת צפויה להגיע בסוף השנה, או לכל המחאור בתחילת שנת 2022.