פורד טרנזיט, כמקובל במסחריות הגדולות האחרות של יצרני אירופה, מוצע בגרסאות ואן, קומבי או נוסעים, טנדר עם תא-נהג יחיד או כפול. לטרנזיט שלושה בסיסי גלגלים, ארבעה אורכי מרכב, שלוש רמות גובה, הנעה קדמית, כפולה או אחורית, תיבה ידנית או אוטומטית, מנועי דיזל ובנזין (כולל 3.5 ליטר V6 לארה"ב).
פורד הכריזה באפריל 2019 על גרסת E-טרנזיט חשמלית, ושיווקה של זו אמור להתחיל במחצית השנייה של 2021, עם מנוע המייצר 270 כ"ס ו-43.8 קג"מ, סוללות 67 קוט"ש לטווח של 200 ק"מ, עד 13.8 מ"ק, 1945 ק"ג מטען.
ההיצע המקומי
פורד טרנזיט, בכל הגרסאות, כולל מערך מולטימדיה בצג "8, ובכולן מערך בטיחות עשיר ומתקדם הכולל בלימה אוטונומית, תיקון סטייה מנתיב, ניטור שטחים מתים, בקרת שיוט אדפטיבית, עמעום אוטומטי.
הטרנזיט המחודש משווק בישראל עם הנעה קדמית או אחורית, שני אורכי בסיס גלגלים (330 או 375 ס"מ), שלושה אורכי מרכב (553 ס"מ, 598 ס"מ, ו-670 ס"מ), וניתן להזמין אותו עם גג בגובה רגיל (254 ס"מ) או מוגבה (278 ס"מ). ברוב הגרסאות שתי דלתות הזזה גדולות, בגרסאות המטען צמד דלתות אחוריות.
היצע גרסאות הטרנזיט מתחיל בקומבי שיוצע בגרסת L350 עם טורבו-דיזל 2.0 ליטר המייצר 130 כ"ס, תיבה אוטומטית עם 6 הילוכים והנעה קדמית. לגרסה זו בסיס גלגלים של 375 ס"מ ומרכב באורך 598 ס"מ, מיועדת להסעות נכים ותופנה לענף מוניות השירות. המחיר: 249,000 שקלים; כל המחירים המופיעים כאן אינם כוללים מע"מ.
הגרסאות האחרות הן ואן סגור, עם אותו טורבו-דיזל 2.0 ליטר, כאן עם 170 כ"ס, תיבה אוטומטית עם 10 הילוכים והנעה אחורית. L355 (עם בסיס גלגלים ואורך כמו ב-L350) תעלה 259,000 שקלים, או 264,000 שקלים לגרסה הגבוהה. בנוסף תוצע גרסת ואן סגור עם בסיס גלגלים קצר יותר (330 ס"מ) ואורך של 553 ס"מ. לגרסה זו אותו מנוע אך תיבה ידנית עם 6 הילוכים ומחירה 238,000 שקלים.
גרסת EL500 שאורכה 670 ס"מ (ואותו בסיס גלגלים כמו ב-L355), מיועדת למשקל כולל של 5.0 טון, לעומת 3.55 טון בוואנים הסגורים האחרים, יכולה לשאת עד 2,385 ק"ג, והיא חדשה בהיצע המקומי של הדגם. גרסה זו תוצע עם המרכב הארוך והגבוה יותר, עם חישוק אחורי כפול, הנעה אחורית וכמובן עם חטיבת הכוח החזקה; המחיר: 245,000 שקלים.