חדש מהיסוד
הדגם החדש הוא הדור הרביעי של אאוטלנדר, וראשון של מיצובישי במסגרת ברית מיצובישי-ניסאן-רנו; כזכור, מיצובישי נרכשה על-ידי ניסאן ב-2016. את הדגם הפורש, שהוצג ב-2012, משרתת רצפה שמקורה עוד ב-2006.
הדגם החדש, שהוצג לראשונה כקונספט אנגלברג ב-2019, חולק אותה רצפה קומפקטית/בינונית CMF-C/D של ניסאן-רנו המשרתת בין השאר, את ניסאן X-טרייל החדש, והוא גדול מקודמו. אאוטלנדר החדש ישווק בישראל עם מנוע בנזין 2.5 ליטר המייצר 181 כ"ס ויוצע עם הנעה קדמית או כפולה. הגרסה ההיברידית-נטענת תגיע לארץ רק ב-2022.
פרטים נוספים
אאוטלנדר החדש ישווק בישראל רק בגרסת שבעה מקומות. המפרט הסופי של האבזור עדיין לא נסגר, אך כבר כעת ידוע כי הדגם החדש יוצע בחמש רמות גימור, כאשר כבר בבסיסית ביותר אבזור בטיחותי מלא.
ברמות הגימור הבכירות יותר גג זכוכית, מולטימדיה משופרת וצג "9, בשעה שבנמוכות "8, מחוונים מוקרנים ותצוגה עילית גדולה, ובגבוהה ביותר גג בצבע שונה, עור איכותי יותר.
במיצובישי ישראל מדגישים שמחיר אאוטלנדר החדש יהיה גבוה מזה של קודמו, מכיוון שהוא גדול ומצויד יותר, אך לא יודעים לנקוב במחיר הסופי. יחד עם זאת, בהכירנו את רמת התחרותיות הגבוהה של המותג בארץ, ניתן להניח שעליית המחיר תנוע בגבולות ה-5%.