לגרסה זו מנוע המייצר 217 כ"ס ו-35.7 קג"מ ומשך ההאצה מ-0 ל-100 קמ"ש הוא 7.4 שניות. לסוללה 72.5 קוט"ש לטווח של 480 ק"מ, ומטען אולטרה-מהיר של 350 ק"ו מאפשר טעינה ל-100 ק"מ תוך 5 דקות.
לאיוניק 5 בסיס גלגלים ממש ארוך, 300 ס"מ. האורך כמקובל בדגמים קומפקטיים, 464 ס"מ, והרוחב נרחב יחסית: 189 ס"מ. נפח תא המטען הוא 531 ליטרים (ועד 1591 ליטרים עם השטחת מושבים), וכמו בדגמים חשמליים חדשים גם לרכב זה תא מטען קדמי, ונפחו בגרסת ההנעה האחורית הוא 57 ליטרים (24 ל' בכפולה).
דגם זה יוצע במספר רמות גימור, וכרגע מדובר לפחות על שלוש. מחיר הדגם המסקרן לא יהיה זול, וינוע, כך נראה, באזור ה-200,000 שקלים (כנראה בין 190,000 שקלים ל-220,000 שקלים).
גם קונה
במקביל אמורים ביונדאי להשיק את הגרסה החשמלית של דגם הפנאי הקטן יונדאי קונה. כרגע מדובר בזאת עם הטווח הקצר יותר – מנוע המייצר 136 כ"ס ו-40.3 קג"מ וסוללה עם 39 קוט"ש לטווח של 250 ק"מ. בזכות מפרט זה, מחירה של גרסה זו אמור להיות מאוד תחרותי.
כיום מוצעת איוניק החשמלית המוכרת ב-160,000 שקלים, ונראה כי מחיר קונה עם מערך חשמלי דומה יהיה נמוך מ-150,000 שקלים. יש להניח שבמקביל לתחילת השיווק של איוניק 5 ושל קונה החשמלי, יוזל מחירה של איוניק החשמלית הוותיקה כדי ליצור תמחור מוסדר במערך החשמלי המתגבש של יונדאי.
כלמוביל, היבואנית, מתכוננת לפעול גם בתחומי הטעינה הרגילה והמהירה.
חידושים גם בהיברידי
חידושים ושינויים צפויים גם בגרסאות היברידיות. יונדאי תחדש את יבוא המשפחתית הגדולה סונטה; הפעם היא תהיה מחוץ לקבוצה 2, מחירה יעלה והיא תוצע גם בגרסת טורבו-בנזין 1.6 ליטר. בנוסף, במחצית השנייה של 2021 יחל שיווקה של אלנטרה החדשה המצוידת בחטיבת כוח היברידית. אליהן תצטרף הגרסה המחודשת לקונה ההיברידי.