כזכור, גרסה זו של X1 הושקה בסוף 2019, ושיווקה בישראל החל ביולי 2020. גרסה זו מצוידת באותה חטיבת כוח המשרתת גם את מיני קאונטרימן, ושני הדגמים חולקים גם אותה פלטפורמת הנעה קדמית.
לגרסה זו מנוע טורבו-בנזין 1.5 ליטר, וזה מייצר 125 כ"ס, התיבה אוטומטית עם 6 הילוכים ואלה מניעים את הגלגלים הקדמיים; המנוע החשמלי מייצר 95 כ"ס ומפעיל את הגלגלים האחוריים ליצירת הנעה כפולה. ההספק המשולב הוא 220 כ"ס, משך ההאצה מ-0 ל-100 קמ"ש הוא 6.9 שניות. לרכב סוללה של 10 קוט"ש, לטווח חשמלי של 57 ק"מ, וצריכת הדלק הרשמית היא 52.6 ק"מ/ל'.
עד כה הוצע הרכב ברמת הגימור 'M ספורט' העשירה באבזור, וכעת – גם בעקבות התייקרות הגרסאות ההיברידיות-נטענות השנה – מתווספת להיצע גם 'X ליין' הפחות יקרה. ברמת גימור זו פריטי עיצוב להדגשת מרכיבים של רכב פנאי, ביניהם חגורת מגן שחורה סביב תחתית המרכב, דמויי מגן כסופים מלפנים ומאחור, חישוקי "18 בעיצוב שונה.
למרות שרמת הגימור כאמור מהודרת פחות, במפרט האבזור תאורת לד, גג זכוכית, מפתח חכם, בקרת אקלים מפוצלת, תפעול חשמלי למושבים הקדמיים, מצלמת נסיעה לאחור וחניה אוטומטית. במפרט הבטיחות, בין השאר, בלימה אוטונומית, התרעה על סטייה מנתיב ובקרת שיוט אדפטיבית.
בהשוואה לרמת הגימור 'M ספורט', ברמת הגימור המוזלת מערכת השמע אינה של הרמן קרדון, וחומרי הדיפון הם פלסטיק בגימור שחור פסנתר ודמוי עור, ואלה מחליפים עץ וריפוד עור.
מחיר X1 ההיברידי-נטען ברמת הגימור 'X ליין' הוא 285,000 שקלים, ובתקופת ההשקה 275,000 שקלים, בשעה שמחיר גרסה זו ב-'M ספורט' הוא 310,000 שקלים. מחיר הדגם בגרסת 1.5 ליטר עם 136 כ"ס הוא 259,000 שקלים; מחיר מיני קאונטרימן ההיברידית-נטענת הוא 267,000 שקלים.