במסגרת זאת, ניתן מערך שירות גם למרכיבים מתבלים שאינם מכוסים באחריות, או שיש להם בלאי מואץ מעבר לתקופת האחריות. מרכיבים אלה כוללים: החלפת שמנים, בלמים ומצבר, כמו-גם נורות, מגבים ונוזל שמשות. בנוסף, כוללת התכנית חבילת טיפולים קבועים במוסכים מורשים.
בנוסף, כוללת החבילה החדשה גם שירותי גרירה וחילוץ מהירים למרכזי שירות במקרה של תאונה או תקלה על-מנת לחסוך זמן השבתה. במסגרת זאת גם הכנה למבחן רישוי שנתי, הכוללת בדיקת כל המרכיבים הנבדקים וטיפול בהם במקרה הצורך.
החבילה מוצעת בשני אירועי מכירות שנתיים שעורכת כלמוביל. האחד, מיועד לרכבי היסעים הכוללים כ-20 גרסאות של דגמי ויטו, V-קלאס, ספרינטר ואוטובוסים, וזה ייערך ב-7-8.6 במתחם רוקח. השני, הוא של חטיבת ההובלה, כולל 15 סוגים של כלי רכב מסחריים ומשאיות, וזה ייערך ב-22-23.6 במתחם כלמוביל בראש העין.
אמיל קרעין, מנכ"ל קבוצת רכבי הובלה והיסעים בכלמוביל, אמר כי החבילה המוצעת מהווה "פתרון ייחודי התואם את צרכי הענף שעד כה לא היה מקובל, ממשיך את מעטפת שירותי ה- PRO שהשקנו לפני כשנה". קרעין ציין כי בעלי החברות יוכלו לתכנן מראש את היקף ההוצאה הכוללת של צי הרכב שלהם, כולל אותן עלויות אחזקה משתנות.