בדומה לשאר דגמי החברה בשנים האחרונות וגם לגרסת ההאצ'בק, עיצובה החיצוני של הסטיישן מרשים ובולט. החזית אגרסיבית למראה ובמרכזה השבכה החדשה של היצרנית עם סמל האריה שעוצב מחדש. מבט מהצד יחשוף מראה דמוי שוטינג-ברייק בזכות חלק אחורי המשתפל מטה. עיצובה של דלת תא המטען בוטה יחסית, ויחידות תאורה נאות עם צמד יציאות מפלט בולטות משלימות הופעה מאוד מיוחדת.
נתונים, פרטים
התצורה החדשה מזמנת כמובן שינוי במידות המרכב. בסיס הגלגלים הוא 273 ס"מ, זהה לזה של הסטיישן היוצאת, אך ארוך ב-5.5 ס"מ מההאצ'בק החדשה. האורך הוא 464 ס"מ – כ-6 ס"מ יותר מאשר הסטיישן הקודמת, 38 ס"מ יותר מגרסת ההאצפיג'ו'בק. גובהה, 144 ס"מ, נמוך מזה של הסטיישן היוצאת.
המרכב החדש מאפשר כמובן יצירת תא מטען נדיב ביותר: 608 ליטרים של נפח שימושי – 9 ליטרים יותר מאשר בדור היוצא; כמעט 200 ליטרים יותר מאשר בהאצ'בק החדשה. קיפול המושבים (חלוקה של 40/20/40) מאפשר להגדיל את נפח ההטענה עד ל-1,634 ליטרים. עוד בתא המטען: רצפה כפולה, שקע 12 וולט, תאורת לד, רשתות הטענה, ווים לשקיות ואופציה לתפעול חשמלי לדלת שלו.
סביבת הנהג דומה עד זהה לזו של 308 החדשה, וככזו מציגה הופעה עדכנית ביותר. מול הנהג לוח מחוונים מוקרן בגודל "10, ולצידו מסך מגע "10 המציג את הדור החדש של המולטימדיה של היצרנית. עוד על סביב הנהג ומערכות הבטיחות המתקדמות תוכלו לקרוא כאן.
ענייני מפרט
היצע המנועים דומה לזה שבהאצ'בק. לפחות בתחילת דרכה תוצע הסטיישן עם טורבו-בנזין 1.2 ליטר 3 צילינדרים או טורבו-דיזל 1.5 ליטר 4 צילינדרים – לשניהם הספק של 130 כ"ס, לשניהם משודכת תיבה אוטומטית עם 8 הילוכים.
בראש ההיצע בשלב זה שתי גרסאות היברידיות-נטענות. לשתיהן מנוע חשמלי בהספק 108 כ"ס, תיבה אוטומטית עם 8 הילוכים, סוללת 12.4 קוט"ש וטווח נסיעה חשמלי של כ-60 ק"מ, אך אלה נבדלות ביניהן בהספק מנוע הבנזין (לא נמסר באיזה מנוע מדובר). לגרסת הכניסה 150 כ"ס והספק משולב של 180 כ"ס; לגרסה הבכירה הספק גבוה יותר ממנוע הבנזין (180 כ"ס) ובהתאם הספק משולב של 225 כ"ס.