הגרסה החשמלית מוצעת בשתי גרסאות הספק, ובישראל מוצעת זו החזקה יותר. גרסה זו מצטרפת לגרסה ההיברידית ולהיברידית-נטענת המשווקות כאן; זו האחרונה היא הנמכרת מסוגה בישראל.
המספרים החשובים
נירו החשמלי מצויד במנוע המייצר 204 כ"ס ו-40.3 קג"מ, ומשך התאוצה ל-100 קמ"ש הוא 7.8 שניות; להשוואה, בהיברידי הנתון הוא 11.5 שניות. לרכב סוללה של 64 קוט"ש, זו מקנה לו טווח מוצהר של 455 ק"מ, ואפשרות לטעינה מהירה של 100 ק"ו. משקל הרכב 1825 ק"ג, כבד ב-335 ק"ג מהגרסה ההיברידית הרגילה.
לנירו החשמלי חמש רמות של בלימה רגנרטיבית, תפעולן נעשה מפקדים מאחורי גלגל ההגה ויש גם מצב אוטומטי. בנוסף, מערכת ההיגוי מעט מהירה יותר מזו שבגרסאות הרגילות.
פרטים נוספים, מחיר
ההבדל החיצוני הבולט ביחס לגרסאות המוכרות הוא בשבכה הקדמית השונה, וזו כוללת פתח טעינה ובתאורת היום. לרכב חישוקי "17 בשעה שלאחרות חישוקי "16. בתא הנוסעים "איפור חשמלי" קל, כמו למשל בורר הילוכים בצורת חוגה, ובסביבת הנהג צג מולטימדיה "8, הכולל משקי קארפליי ותצוגות ייעודיות לרכב חשמלי.
במפרט הבטיחות בלימה אוטונומית, שמירת הרכב במרכז הנתיב, ניטור שטחים מתים, בקרת שיוט אדפטיבית ועוד. במפרט האבזור, ומעבר למוצע בגרסאות האחרות, תפעול חשמלי למושב הנהג, משטח טעינה אלחוטי, תאורת אווירה.
מחיר קיה נירו החשמלי הוא 180,000 שקלים; מחירי הגרסאות האחרות נעים בין 145,000 שקלים ל-153,000 שקלים.