לפי יושב ראש EV מוטורס ואחד המייסדים, אוהד זליגמן, כבר בקרוב יגדל היקף הפעילות של המותג בישראל עם דגמים חדשים. אלה יעמדו בתקינה אירופאית מלאה, ולכן היקף היבוא שלהם לא יוגבל.
לפי התכניות של EV מוטורס, עד סוף 2022 יהיו ל-JAC בארץ חמישה דגמים חשמליים.
דגמים
דגם פנאי קומפקטי. בסוף השנה ישלים דגם הפנאי הקומפקטי ES4 את הליכי התקינה, ומשלוחים ראשונים יגיעו לכאן ממש עם תחילת 2022. ES4 מבוסס על S4, דגם פנאי עם מנוע בנזין שהוצג ב-2018. בסיס הגלגלים של ES4 הוא 262 ס"מ, אורכו 441 ס"מ, רוכבו 180 ס"מ וגובהו 166 ס"מ.
ל-ES4 אותו מנוע קדמי המשרת את ES2 – 150 כ"ס, 33.6 קג"מ – והוא מוצע עם שתי סוללות, לטווח קצר ולטווח ארוך. לזאת עם הטווח הארוך, והיא זו שתשרת את הדגם שיגיע לכאן, 66 קוט"ש וטווח נסיעה של 470 ק"מ. דגם זה ישווק כאן במספר רמות גימור, ומפרט הבטיחות שלו יכלול מערכות מתקדמות (ל-ES2 מערכת התרעה בהתקנה מקומית). מחיר ES4 ינוע, לפי רמת הגימור, בין 165,000 שקלים ל-185,000 שקלים.
משפחתית (אבל גדולה). זמן קצר אחרי השקתו של ES4, יחל שיווקה של IC5 – חשמלית משפחתית (קטגוריה C), אך כזאת שממדיה גדולים מהמקובל, במבנה ליפטבק ובעיצוב הדומה לזה של קיה אופטימה. גם IC5, כמו שאר הכלים החשמליים של JAC כאן, מבוססת על דגם שבמקורו מונע בנזין, כאן A5, ושני אלה הוצגו ב-2019. בסיס הגלגלים הוא 276 ס"מ, אורכה 476 ס"מ, רוחבה 182 ס"מ וגובהה 150 ס"מ.
הרכב הוצג עם מנוע חשמלי המייצר 193 כ"ס ועם סוללה של 64.7 קוט"ש, המעניקה טווח של מעל ל-500 ק"מ לפי התקן הקודם (NEDC). המחיר החל באזור של 190,000 שקלים.
טנדר. במהלך 2022 יחל היבוא של הטנדר החשמלי iEV330P – דגם ראשון מסוגו בישראל. לטנדר מבנה אופייני של תא-נהג כפול וממדים מהסוג המוכר: בסיס גלגלים של 309 ס"מ, אורך של 532 ס"מ, רוחב 183 ס"מ וגובה של 182 ס"מ. לדגם זה סוללה של 67 קוט"ש והטווח המוצהר הוא 320 ק"מ (NEDC).
בנוסף. לקראת סוף אותה שנה יגיע לכאן דגם חשמלי נוסף. במהלך 2022 תגיע גם גרסה משופרת של ES2 – טווח מוגדל, ל-400 ק"מ לערך, ומערך בטיחותי מקורי ועדכני.
*פורסם ב-10.08.21 (נוסף וידאו)