שינויים נעשו בשבכה, ביחידות התאורה ובפגושים, ליצירת הופעה בולטת יותר מאשר זו של הדגם המקורי. השינויים לכשעצמם אינם גדולים, אבל התוצאה הכוללת מורגשת. מאחור, וכמו בשאר דגמי סקודה האחרונים, כיתוב בולט של שם המותג לרוחב הרכב.
בסביבת הנהג עודכנו המחוונים, צג המולטימדיה ומערכות השמע. בנוסף, חודש הדיפון וחומרים הוחלפו, גם כדי לשדרג את רמת העידון בנסיעה. בגרסאות הבכירות וברמת הגימור 'לורין וקלמנט' נוסף אוורור למושבים.
היצע המנועים לא השתנה: טורבו-בנזין 1.5 ליטר 150 כ"ס ו-2.0 ליטר 190 כ"ס; טורבו-דיזל 2.0 ליטר עם 150 כ"ס ו-200 כ"ס. את כולם משרתת תיבה דו-מצמדית 7 הילוכים, בבנזין ובדיזל החזקים יותר הנעה כפולה.
סקודה קודיאק מוצע, לפי הגרסה, ב-5 רמות גימור, ביקרות יותר מפרט האבזור מאוד עשיר. וסך כל שילובי הגרסה/רמת גימור מגיע ל-10. המחירים נעים בין 182,000 שקלים ל-278,000 שקלים.
המחירים של סקודה קודיאק המחודש עלו, ודבר זה מקבל ייצוג בולט בגרסת הכניסה (1.5 ליטר, 'ביזנס') שמחירה טיפס מ-173,500 שקלים ל-182,000 שקלים.
סקודה קודיאק המחודש – גרסאות, רמות גימור, מחירים
טורבו-בנזין, 1.5 ליטר 150 כ"ס, 4x2
'ביזנס' – 182,000 שקלים
'אמבישן' – 196,000 שקלים
'סטייל' – 216,000 שקלים
טורבו-בנזין, 2.0 ליטר 190 כ"ס, 4x4
'סטייל' – 245,000 שקלים
'ספורט ליין' – 272,000 שקלים
'לורין וקלמנט' – 272,000 שקלים
טורבו-דיזל, 2.0 ליטר 150 כ"ס, 4x2
'אמבישן' – 211,000 שקלים
'סטייל' – 226,000 שקלים
טורבו-דיזל, 2.0 ליטר 200 כ"ס, 4x4
'סטייל' – 251,000 שקלים
'לורין וקלמנט' – 278,000 שקלים