שינוי עיקרי ועוד
הגרסה החדשה מצוידת בשילוב המוכר מדגמי רנו אחרים – מנוע טורבו-בנזין 1.3 ליטר (שפותח בשת"פ מרצדס) המייצר כאן 150 כ"ס ו-25.5 קג"מ, אליו משודכת כאמור תיבה דו-מצמדית עם 6 הילוכים, וההנעה כאן היא קדמית. הביצועים הם: האצה מ-0 ל-100 קמ"ש ב-9.7 שניות, מהירות מרבית של 199 קמ"ש, צריכת הדלק הממוצעת היא 15.6 ק"מ/ל' והציון הירוק הוא 8.
דאסטר יוצע כמקודם עם תיבה ידנית והנעה קדמית או כפולה עם אותו מנוע בהספק של 130 או 150 כ"ס, וגם עם מנוע דיזל המייצר 115 כ"ס.
כצפוי במתיחת פנים, בחוץ פגושים ויחידות תאורה מחודשות, ואליהם הצטרפו כונסי אוויר בתכנון עדכני. בתא הנוסעים מולטימדיה חדשה עם צג "8 ("7 לפני החידוש) ולפי דאצ'יה איכות החומרים שופרה.
עם זאת, גם דאסטר המחודש אינו מצויד במערכות בטיחות עכשוויות, מותקנת בו רק מערכת התרעה בהרכבה מקומית, ובתקופה זו מדובר בחיסרון של ממש.
רמות גימור, מחירים
דאצ'יה דאסטר עם מנוע הטורבו-בנזין והתיבה הדו-מצמדית מוצע בשתי רמות הגימור המוכרות; 'לורט' שמחירה 113,000 שקלים ולזו צג "8, ממשקים סלולריים; להשוואה, יצוין כי גרסת הבנזין הידנית עם 131 כ"ס הוצעה עד כה ב-95,000 שקלים.
'פרסטיג'', שמחירה 120,000 שקלים (105,000 שקלים בגרסה הידנית היוצאת), מוסיפה חישוקי "17, בקרת אקלים, מפתח חכם, מצלמות היקפיות ועוד. בתחום הבטיחות מציעה רמת גימור זו ניטור שטחים מתים.