דגם, גרסאות
הדגם החדש גדול מקודמו – בסיס הגלגלים גדל ב-2.5 ס"מ ל-286.5 ס"מ, אורכה ב-6.5 ס"מ ל-475 ס"מ ורוחבה ב-1 ס"מ ל-182 ס"מ.
C קלאס החדשה מבוססת על רצפה MRA II, מהדורה משודרגת משמעותית של הפלטפורמה ששירתה את קודמתה. היא מוצעת כרגע רק עם מנועי טורבו-בנזין 1.5 ליטרים ו-2.0 ליטרים 4 צילינדרים המייצרים 170 כ"ס ו-258ה כ"ס בהתאמה, ובשניהם מוטמע מערך היברידי מתון של 48 וולט. לתיבה האוטומטית 9 הילוכים וההנעה אחורית. משך ההאצה מ-0 ל-100 קמ"ש הוא 8.6 שניות ו-6 שניות בהתאמה, וצריכת הדלק היא 14.3 ק"מ/ל' או 13.5 ק"מ/ל' בהתאמה.
בהמשך תוצע גרסה היברידית-נטענת המשלבת טורבו-בנזין 2.0 ליטר 211 כ"ס ומנוע חשמלי המייצר 129 כ"ס, לתפוקה משולבת של 279 כ"ס ו-61.2 קג"מ. לגרסה זאת סוללה של 25.4 קוט"ש, גדולה משמעותית מהמקובל, וזו תעניק לרכב טווח חשמלי של כ-100 ק"מ, גם הוא חריג בהקשר זה. לסוללה אפשרות לטעינה מהירה.
ל-C קלאס החדשה מערכות מתקדמות רבות, חלקן מוכר מ-S קלאס החדשה – הן במערך הבטיחות, הכולל גם מעבר נתיב וניטור אקטיבי של שטחים מתים, הן בדור החדש של מערך MBUX כפול המסכים.
רמות גימור, מחירים
C קלאס מוצע כאמור בשלב זה בשתי גרסאות מנוע ובשלוש רמות גימור: 'אוונגרד', 'פרמיום', 'AMG ליין'.
גרסת C180 (עם מנוע 1.5 ל') וברמת הגימור 'אוונגרד', עולה 330,000 שקלים, ובמפרט: חישוקי "18, גג זכוכית, תאורת אווירה, צג מרכזי "11.9, ממשקים סלולריים, ריפוד דמוי עור, תפעול חשמלי למושבים הקדמיים. מחירה של גרסה C300 עם מנוע 2.0 ליטר ברמת גימור זו הוא 370,000 שקלים.
אותה גרסה ברמת הגימור 'פרמיום' עולה 400,000 שקלים, וזו כוללת גם מפתח חכם, תפעול חשמלי לדלת תא המטען, מחוונים מוקרנים גדולים יותר ("12.3), טעינה אלחוטית, חבילת ניווט עם מציאות רבודה, מצלמות היקפיות, תאורת אווירה מתקדמת יותר. מחירה של C300 ב-'AMG ליין' הוא 440,000 שקלים, והיא מתייחדת בפריטי עיצוב מחוץ לרכב ובתוכו.
מחירה של הגרסה ההיברידית-נטענת יחל ב-400,000 שקלים.