הדור הרביעי-עכשווי של דוקאטו, שהוצגה ב-1981, הושק ב-2014, ועבר מתיחת פנים אחת ב-2019. במסגרת החידוש העכשווי, הוחלף הטורבו-דיזל 2.3 ליטר בכזה בנפח 2.2 ליטר; ההספקים ללא שינוי – בין 140 ל-180 כ"ס. דוקאטו המחודש מוצע גם הוא עם תיבה אוטומטית תשעה הילוכים או ידנית עם שישה.
בדגם המחודש מפרט בטיחות מועשר, כעת עם בלימה אוטונומית הכוללת גם זיהוי הולכי רגל ורכב דו גלגלי, תיקון סטייה מנתיב (עד כה רק התרעה), עמעום אוטומטי. עם זאת, ניטור שטחים מתים שהיה קודם למתיחת הפנים אינו מוצע כעת.
במסגרת חידוש הדגם, לחזית עיצוב חדש הכולל שונה, סביבת הנהג עודכנה וכוללת כעת גם ממשק סלולרי.
כידוע, דוקאטו, כמו מסחריות גדולות אחרות, מוצע עם מרכב סגור – ואן, קומבי, נוסעים – או בתצורת שלדה עם תא-נהג רגיל או כפול. לדוקאטו שני אורכים לבסיס הגלגלים, ארבעה אורכי מרכב, שלוש רמות גובה.
דוקאטו S8 המחודש משווק במגוון תצורות נרחב, ומחירו בישראל בין 265,600 שקלים לבין 333,450 ש"ח (המחירים כוללים מע“מ).