כעת מתחיל שיווקה של הגרסה המחודשת של ES שהוצגה השנה. השינויים החיצוניים אינם גדולים, וכוללים כרגיל במתיחת פנים, חזית, פגושים ויחידות תאורה חדשות. בנוסף, לחישוקים מראה עדכני יותר.
בסביבת הנהג השינוי הבולט הוא צג מולטימדיה חדש וגדול יותר במידה "12.3 וזה ניצב, ממוקם באופן בולט מקודמו, והוא תקני בכל רמות הגימור. בנוסף, שופרה איכות מרכיבים שונים בתא הנוסעים.
במכונית המחודשת גם שינויים במתלה האחורי, שבסיסו וחלקים ממנו הוקשחו לניהוג משופר. בנוסף, שופרה מערכת הבלימה והדוושה עוצבה מחדש כדי להקטין רעידות במהלך העצירה.
מפרט הבטיחות שופר, וכולל כעת סיוע בהיגוי במצבי חירום, בקרת שיוט מונחת GPS המאטה את הרכב בעיקולי כביש.
כידוע, הדור השביעי של ES מבוסס על פלטפורמת TNGA של קבוצת טויוטה המכונה בלקסוס "GA-K", והדגם חולק מכלולים רבים עם טויוטה קאמרי ואוואלון.
גם הדגם המחודש משווק בישראל בגרסה ההיברידית 300h, הגדולה מסוגה בקבוצת טויוטה-לקסוס. בגרסה זו מנוע בנזין אטמוספרי 2.5 ליטר 4 צילינדרים המייצר יחד עם המנוע החשמלי 218 כ"ס. הרכב מאיץ מ-0 ל-100 קמ"ש ב-8.9 שניות, צריכת הדלק המשולבת היא 18.9 ק"מ/ל' והציון בדירוג הירוק הוא 3.
ה-ES המחודשת תוצע בארץ בשלוש רמות גימור, ולאלה כינויים חדשים. 'קיושו', על-שם מפעל לקסוס ביפן, עולה 295,000 שקלים, ובמפרט חישוקי "18, גג זכוכית, צג "12.3, תפעול חשמלי למושבים הקדמיים, ריפוד דמוי עור, 'הדורי', שמחירה 325,000 שקלים, ונקראת על-שם טכנולוגיית ליטוש החרבות היפנית, ומוסיפה גימור עץ בסביבת הנהג ובדיפון הדלתות, מצלמות היקפיות, אוורור למושבים הקדמיים, ריפוד עור, וילון אחורי חשמלי. 'טאקומי', מילה המציינת אומנים במלאכתם, עולה 350,000 שקלים, וכוללת כוללת חישוקים אווירודינמיים במיוחד, תאורה אדפטיבית חכמה, תפעול חשמלי לדלת לתא המטען, מערכת שמע של מרק לווינסון.