הדגם הנוכחי חולק אותה רצפה MQB בגרסתה הקטנה (A0) יחד עם סיאט איביזה מאותה שנה וסקודה פאביה החדשה, ושותף באותן יחידות הנעה.
שינויים ומספרים
עיקר השינויים במסגרת מתיחת הפנים מוצא ביטוי כרגיל בקצוות הרכב. לפולו המחודשת חלק קדמי ואחורי שעיצובם דומה לזה של דגמים קרובים במותג, ובולטים בהם יחידות תאורת לד חדשות, והדמיון לגולף החדשה אינו מבוטל. אלה, יחד עם פגושים מחודשים, הביאו להארכת הרכב ב-2.5 ס"מ ל-407.5 ס"מ. בתא הנוסעים עודכנה סביבת הנהג ובכל הגרסאות כעת מחוונים מוקרנים.
אין שינויים במערך ההנעה של הדגם. פולו מוצעת בישראל עם מנוע טורבו-בנזין 1.0 ליטר 3 צילינדרים בגרסאות 95 כ"ס ו-115 כ"ס. את שתיהן משרתת תיבה דו-מצמדית 7 הילוכים וההנעה קדמית. משך ההאצה מ-0 ל-100 קמ"ש הוא 11.3 שניות או 10.4 שניות בהתאמה. צריכת הדלק המשולבת היא 17.2 ק"מ/ל' בשתי הגרסאות, והדירוג הירוק הוא 8 ו-9 בהתאמה. שיווק הגרסה הידנית הופסק.
אבזור ומחירים
מפרט הבטיחות בכל הגרסאות כולל בלימה אוטונומית, בקרת שיוט אדפטיבית, תיקון סטייה מנתיב, ניטור שטחים מתים.
שמות רמות הגימור השתנו: בגרסת ה-95 כ"ס מוצעת 'סטייל' ב-116,000 שקלים, וזו כוללת חישוקי "15, תאורת לד, מולטימדיה עם צג "8 ומצלמה, בקרת אקלים מפוצלת, טעינה אלחוטית, חניה אוטומטית. גרסת ה-115 כ"ס ברמת הגימור 'סטייל פלוס' עולה 129,000 שקלים, וכוללת חישוקי "16, גג זכוכית, מפתח חכם.