דגם מחודש
השינויים החיצוניים שעבר הרכב, נועדו ליצור הופעה יותר בולטת, קשוחה ומקושרת לדגמי שטח. השינויים מלפנים הם בשבכה, ובחזית ומאחור ביחידות התאורה ובפגושים. מאחור מופיע שם הדגם באותיות של כתב יד, כנהוג בדגמי סיאט החדשים.
סביבת הנהג עברה חידוש מקיף, וזו כוללת מולטימדיה עם ממשק חדש וצג "9.2 הממוקם גבוה. פתחי המיזוג חודשו, ואיכות החומרים בתא הנוסעים, כך סיאט, שופרה באופן משמעותי.
ארונה מוצע עם מנוע הטורבו-בנזין 1.0 ליטר 3 צילינדרים המייצר 110 כ"ס, ולראשונה גם עם הטורבו-בנזין 1.5 ליטר 4 צילינדרים 150 כ"ס. בשתי הגרסאות תיבה דו-מצמדית 7 הילוכים והנעה קדמית. משך ההאצה מ-0 ל-100 קמ"ש הוא 10.8 או 8.4 שניות בהתאמה.
רמות גימור, מחירים
גרסת 1.0 ליטר מוצעת ברמות הגימור 'סטייל' ו-'FR'. בראשונה, שמחירה 117,000 שקלים, תאורת לד, חישוקי "16, מפתח חכם, בקרת אקלים. השנייה מוצעת ב-127,000 שקלים, וכוללת חישוקי "17, פריטי עיצוב ספורטיבי מחוץ לרכב ובתוכו, אפשרות לשני צבעי מרכב, כמו-גם תאורת אווירה שמקיפה בין היתר את פתחי האוורור, תאורת לד מאחור, בורר מצבי ניהוג ועוד.
גרסת 1.5 ליטר מוצעת רק ב-'FR', מחירה 135,000 שקלים, ומוסיפה כאן מחוונים מוקרנים. חבילת 'FR' פלוס', שמחירה 8000 שקלים, כוללת גם תאורת לד מתקדמת יותר, חישוקי "18, מחוונים מוקרנים.
במערך הבטיחות בלימה אוטונומית גם לאחור, תיקון סטייה מנתיב, בקרת שיוט אדפטיבית. מצלמת נסיעה לאחור מוצעת רק ב-'FR'.