ההופעה העדכנית
כמקובל בעדכונים שכאלה נעשו בקארוק שינויי עיצוב קלים אך מורגשים בהופעתו החיצונית. החזית כוללת יחידות תאורה חדשות (לד מלא, מטריקס כאופציה), פגוש שעוצב מחדש וסבכה כמו זו שבקודיאק המחודש ומעוטרת בכרום או בשחור-מבריק בהתאם לרמת הגימור. מאחור פגוש חדש בתחתית, יחידות תאורת לד שעוצבו מחדש וכנף חדשה. בנוסף, במרבית רמות הגימור יוצעו חישוקים קלים בעיצוב שונה ונוסף צבע מרכב חדש למבחר: 'כתום פיניקס'.
מלבד ריענון ההופעה, צביר השינויים הללו (פגושים, כנפונים וחישוקים) נועד גם לשפר את היעילות האווירודינאמית של קארוק, ומקדם הגרר שלו עומד כעת על 0.3, שיפור של 9% ביחס לדגם שלפני העדכון.
בפנים, בטיחות
סביבת הנהג לא השתנתה בהופעתה באופן משמעותי, אך החומרים משופרים, וללקוח מוצעת אופציה של בדי ריפוד ומשטחי דיפון מחומרים ממוחזרים, תאורת האווירה עשירה מאשר לפני החידש, וכאופציה ניתן לקבל גם את מושב הנוסע עם תפעול חשמלי.
מערכת המולטימדיה במרבית השווקים ורמות הגימור כוללת כמו לפני החידוש מסך בגודל 8 אינץ' כסטנדרט ו-9.2 אינץ' כאופציה. לוח המחוונים מוקרן בלבד מהיום וגודלו התקני 8 אינץ', 10.25 אינץ' ברמות הגימור הגבוהות.
מפרט מערכות הבטיחות עודכן, וכולל את ההיצע העדכני של קבוצת פולקסווגן, הכולל בקרת שיוט אדפטיבית, תיקון סטייה מנתיב ושמירה על מרכז הנתיב, חניה אוטומטית ועוד.
מנועים
היצע המנועים ללא שינויים דרמטיים, כולל את החשודים המיידיים בסדרת 'EVO' של הקבוצה, וכולם כמובן מוגדשים. ההיצע מתחיל ב-1.0 ליטר 3 צילינדרים המייצר 110 כ"ס וצמודה לו תיבה ידנית 6 הילוכים. המנוע הרלוונטי לישראל הוא 1.5 ליטר 4 צילינדרים המייצר 150 כ"ס, המוצע עם תיבות 7 הילוכים, ידנית או דו-מצמדית. בראש ההיצע מנוע ה-2.0 ליטר 190 כ"ס.
קארוק מוצע גם עם מנוע דיזל 2.0 ליטר המוכר בשני הספקים – 116 כ"ס עם תיבה ידנית או דו-מצמדית 7 הילוכים; 150 כ"ס רק עם התיבה הדו-מצמדית. בשתי רמות ההספק הגבוהות – 190 כ"ס בבנזין, 150 כ"ס בדיזל – הנעה כפולה תקנית.