המספרים הקובעים
לאיוניק 5 בגרסה זו שני מנועים חשמליים, אחד מלפנים ואחד מאחור – המנוע האחורי מייצר 210 כ"ס, הקדמי 95 כ"ס. התפוקה הכוללת היא 305 כ"ס, 61.7 קג"מ, משך ההאצה ל-100 קמ"ש הוא 5.2 שניות, הסוללה 72.5 קוט"ש והטווח 430 ק"מ; להשוואה, לגרסת ההנעה האחורית 217 כ"ס, 35.7 קג"מ, ההאצה ל-100 קמ"ש 7.4 שניות, והטווח הוא 451 ק"מ. הוספת המנוע הקדמי הביאה לצמצום נפח תא המטען מלפנים מ-57 ל-24 ליטרים.
יונדאי איוניק 5 כפולת ההנעה מוצע רק ברמת הגימור 'עלית' המהודרת ביותר, ומחירו 239,000 שקלים. מחיר גרסת ההנעה האחורית ברמת גימור דומה הוא 217,000 שקלים. בהינתן תוספת ההספק הגדולה וההנעה הכפולה, נראה שפער המחירים (22,000 שקלים) אינו גדול.
הפרטים שמצטרפים
במפרט הבטיחות בלימה אוטונומית, תיקון סטייה ושמירת הרכב במרכז נתיב, ניטור אקטיבי של שטחים מתים, בקרת שיוט אדפטיבית, הקרנת תמונת שטח מת במחוונים בזמן איתות.
במפרט האבזור: תאורת לד, חישוקי "20, גג זכוכית, מצלמות היקפיות, תפעול חשמלי לדלת האחורית וגם למושבים מאחור, גם למושב הנוסע שיחד עם מושב הנהג משודרג ומאוורר, תאורת אווירה משתנה, ריפוד עור, טעינה אלחוטית לסלולר עם קירור.