בתחילת השנה, לקראת סוף הרבעון הראשון, אמורים להגיע לארץ מאזדה 3 ו-CX-30 לאחר שעברו עדכונים קלים, רובם קוסמטיים. הבשורה החשובה בהקשר זה היא תחילת שיווק מהדורות 'בלאק' (Black Edition) – הן כחבילות עיצוב והן כרמות גימור בפני עצמן, דבר שישתנה מגרסה לגרסה.
לקראת אמצע השנה אמור להגיע מאזדה CX-5 המחודש, שעבר עדכון משמעותי יותר. דגם זה יוצע, בנוסף לרמות הגימור הרגילות, גם עם שלוש חבילות חדשות לבחירה: 'שטח', 'ספורט', 'יוקרה'. מהדורות 'בלאק' ישולבו ברמות הגימור היקרות יותר.
דגם חדש
לקראת סוף 2022 יחל השיווק של הדגם החדש של מאזדה – CX-60. זהו רכב פנאי בגודל בינוני (D-SUV), הגדול מ-CX-5 הקומפקטי. דגם זה מבוסס על פלטפורמת ההנעה האחורית החדשה של מאזדה, שתהווה תשתית לדגמי פנאי ומכוניות נוסעים של החברה שיצאו לשוק בקרוב.
דגם זה יוצע עם מנועי בנזין, דיזל והנעה היברידית, ועבור השוק הישראלי נבחנות שלוש אפשרויות ההנעה. על אותה פלטפורמה יוצג בהמשך גם CX-80 – בפועל, גרסת 7 מקומות לדגם זה המיועדת לאירופה – וזה צפוי ב-2023.
בצפון אמריקה יוצעו דגמי CX-70 ו-CX-90 המבוססים על גרסה גדולה ובעיקר רחבה יותר של אותה פלטפורמה; CX-90 צפוי להגיע לכאן אף הוא.
ויש עוד
שיווקו של דגם הפנאי CX-3 יימשך ב-2022, גם בשווקים רבים בעולם, למרות שלא יוצע יותר באירופה. מאזדה 2 ההיברידית והחדשה, מבוססת על טויוטה יאריס ההיברידית תשווק באירופה, אבל מאזדה 2 המוכרת תמשיך להימכר כאן, ואף תזכה לעדכונים; דגם זה יוצע גם באירופה וגם בשווקים נוספים.
הדגם החשמלי של מאזדה, MX-30, נמצא על הפרק, אך במאזדה ישראל ממתינים להשקת הגרסה המצוידת במאריך-טווח כדי לקבל החלטות.