מספרים ונתונים
לגרסה זו מנוע טורבו-בנזין 1.5 ליטר המייצר 150 כ"ס ו-25.5 קג"מ, תיבה דו-מצמדית עם 7 הילוכים וההנעה קדמית ; משך ההאצה מ-0 ל-100 קמ"ש הוא 9.6 שניות, וצריכת הדלק הממוצעת היא 13.2 ק"מ/ל'. להשוואה, לגרסה החזקה יותר מנוע 2.0 ליטר המייצר 190 כ"ס, הנעה כפולה והאצה ל-100 קמ"ש ב-7.7 שניות.
לאולספייס בסיס גלגלים הארוך ב-11 ס"מ מזה של טיגואן הקצר, ל-278.9 ס"מ (כמו זה שבקודיאק), והוא ארוך ב-22 ס"מ ל-473 ס"מ (3 ס"מ יותר מאשר קודיאק). נפח תא המטען כאשר כל השורות בשימוש, 230 ליטר, 700 ליטר כאשר שורה 3 מקופלת בהשוואה ל-615 ליטר בטיגואן הקצר.
פריטים ומחירים
בניגוד לגרסה החזקה יותר המוצעת רק ברמת גימור אחת, לזו שתי רמות גימור. 'אלגנס', שמחירה 185,000 שקלים - 10,000 שקלים יותר מהגרסה הקצרה המצוידת פחות – כוללת תאורת לד, חישוקי "18, תפעול חשמלי לדלת תא המטען, מפתח חכם, תצוגה עילית, מולטימדיה עם צג "8 וממשק קארפלי, מחוונים מוקרנים, מצלמות היקפיות, טעינה אלחוטית, בקרת אקלים תלת-אזורית. ברמת הגימור 'אלגנס פרמיום' המחיר הוא 210,000 שקלים – 20,000 שקלים פחות מאשר בגרסת ה-2.0 ליטר – שליטה אלקטרונית בבולמי הזעזועים, חישוקי "19, ריפוד עור, תפעול חשמלי למושבים הקדמיים עם אוורור.
במפרט הבטיחות בלימה אוטונומית, תיקון סטייה מנתיב, ניטור שטחים מתים, בקרת שיוט אדפטיבית.