העיניים רואות
אנשי שברולט נמנעו להרחיב בנוגע לצד הטכני, אך נזכיר כי בעת הכרזת GM על הפלטפורמה החשמלית החדשה התגאו בחברה באופייה המודולרי של הפלטפורמה, שתתאים לדגמים מכל הגדלים – מקומפקטיים ועד כאלה בממדים "אמריקאיים" של ממש. הפלטפורמה החדשה מאפשרת שילוב בין מספר סוללות (50 עד 200 קוט"ש, טעינה מהירה 150 ק“ו עד 350 ק"ו) שונות למגוון מנועים חשמליים בהספק של 235 כ"ס (מנוע אחד) עד 1,000 כ"ס (שלושה מנועים) וטווח נסיעה בין 480 ק"מ ל-650 ק"מ.
עיצובו של אקווינוקס החדש שונה לחלוטין מזה של הדגם המוכר. המהדורה החשמלית מציגה הופעה מודרנית ו"חלקה" יותר המתאימה יותר לאופיו החשמלי. סביבת הנהג נחשפה במלואה ומספקת לנו הצצה ראשונה לעיצוב החדש של שברולט בתחום זה, וזו כוללת לוח מחוונים ומסך מולטימדיה צפים.
מהתמונות ומההודעה לעיתונות ניתן ללמוד כי שברולט תציע את אקווינוקס החשמלי ברמת גימור 'LT' מהודרת או 'RS' בעלת אופי ומופע ספורטיביים יותר. שברולט אקווינוקס החשמלי יוצע גם בגרסה מותאמת לציי רכב ולחברות השכרה, ובהודעה נאמר כי מחירו ההתחלתי של אקווינוקס בארה"ב יעמוד על 30,000 דולר בלבד, כמעט 10,000 דולרים פחות ממחירה ההתחלתי של טסלה מודל 3 בארה"ב, כמחצית מטסלה מודל Y. השיווק בארה“ב צפוי להתחיל בסתיו 2022.