כחלק מהמטרה לייצר שוויון בין כלי הרכב המתחרים, הוחלט כי הרכבים המשתתפים יהיו מדגם פיג'ו 206XS, בעלי מנוע בנפח 1,600 סמ"ק המפיק 110 כוחות סוס ותיבת הילוכים ידנית. לפי התקנון, לא ניתן לבצע שינויים במנוע ובתיבת ההילוכים. השינויים המותרים על פי התקנון מסתכמים בהתקנת דיפרנציאל מוגבל החלקה, התקנת מערכת יניקה ופליטה משופרות, התקנת בולמי זעזועים משודרגים והתקנת צמיגי מרוץ. כמו כן, על מנת לשמור על בטיחות הנהגים, על הרכבים לעמוד בתקנות בטיחות מחמירות הכוללות בין היתר: כלוב מלא, מושב מרוץ, רתמות מרוץ, מטף כיבוי ועוד.
במהלך עונת 2021, המתחרים נעזרו בצוות תומך שכלל חברים טובים, משפחה והרבה אהבה לתחום. עונה זו כללה שמונה מרוצים: חמישה מרוצי טורינג (שלושה במסלול פצאל ושניים במסלול מרוצים ערד) ושלושה מרוצי סיבולת של 100 דקות במסלול פצאל. ניקוד ניתן לנהגים בכל מרוץ, כאשר למקום הראשון מוענקות 50 נקודות, למקום השני מוענקות 45 נקודות, למקום השלישי מוענקות 42 נקודות, למקום הרביעי מוענקות 40 נקודות וכן הלאה.
ביום חמישי האחרון נערך אירוע סיכום עונה חגיגי בו חולקו גביעים לזוכים בשלושת הקטגוריות:
קטגוריית פרו:
מקום ראשון: אלון דאי
מקום שני: אדר מלמד
מקום שלישי: יעקב שימול
קטגוריית סילבר:
מקום ראשון: ניב עמר
מקום שני: אליעד דהן
מקום שלישי: טל ולירון בן ארי
קטגוריית רוקי:
מקום ראשון: אמיר וליאור גמליאל
מקום שני: שי שמעוני
מקום שלישי: גלעד בלום
נציין כי ההצלחה הגדולה של עונה 2021 סיפקה רוח גבית אדירה לעונת 2022, שהמרוץ הראשון שלה יערך במסלול פצאל ביום שישי ה-28 בינואר 2022. בעונה זו, צפויים להתחרות 32 רכבים, כאשר הנהג הצעיר ביותר בן 16 והמבוגר ביותר בן 65. עונה זו תכלול שישה מרוצי טורינג ושלושה מרוצי סיבולת, שיערכו בשלושה מסלולים שונים: מסלול מרוצים ערד, מסלול מרוצים פצאל ומסלול מרוצים מוטורסיטי.
הקהל מוזמן להגיע למסלולים השונים על מנת לצפות במרוצים או להכנס לערוץ היוטיוב Sparco Israel ולצפות בשידורים הישירים.
אנו מאחלים בהצלחה למתחרים בעונת 2022.