כזכור, אודי הציגה גרסה כזאת לפני שנתיים ל-A7, מכונית הסלון בעיצוב קופה-סדאן, ולפני מספר חודשים לרכב הפנאי Q5.
לגרסה זו, בסימול 50 TFSI e, מנוע טורבו-בנזין 2.0 ליטר המנפק 265 כ"ס, צמוד אליו מנוע חשמלי המייצר 141 כ"ס, והתפוקה המשולבת היא 299 כ"ס ו-45.9 קג"מ. התיבה היא דו-מצמדית 7 הילוכים וההנעה כפולה. משך ההאצה ל-100 קמ"ש הוא 6.2 שניות, והמהירות המרבית 250 קמ"ש; משך ההאצה בגרסת הבנזין הרגילה הוא 6.0 שניות.
לרכב סוללת 14.4 קוט"ש המאפשרת לפי אודי טווח חשמלי הנע בין 62 ל-73 ק"מ.
בגלל הסוללות, מיכל הדלק הוקטן מ-63 ל-52 ליטרים, נפח תא המטען צומצם מ-530 ל-360 ליטר, משקל הרכב עלה מ-1780 ק"ג ל-2085 ק"ג.
כמו בעבר הרכב מוצע עם סביבת הנהג העכשווית של דגמי הסאלון באודי שבמרכזה שני צגי מגע ("10.1 ו-"8.6) ומחוונים מוקרנים.
במפרט האבזור: תאורת לד, חישוקי "19, גג זכוכית, מפתח חכם, סגירה רכה לדלתות, תפעול חשמלי לדלת תא המטען ולמושבים הקדמיים שהם מאווררים, 2 צגים ("10.1, "8.6), לוח מחוונים מוקרן, בקרת אקלים ארבעה-אזורית, ריפוד עור. חבילת 'פרמיום' תוסיף תאורת לד מטריקס, מערכת שמע של B&O, ריפוד עור מלא.
מחיר A6 50 TFSIe הוא 503,000 שקלים – מעט יותר מאשר גרסה 45 עם 265 כ"ס שמחירה 493,000 שקלים – ו-536,500 שקלים עם חבילת 'פרמיום'. A7 המקבילה, המשווקת כבר כיום, עולה 538,000 שקלים.