לגרסה זו מנוע נוסף לשניים הנמצאים בגרסאות הרגילות – כעת שניים מאחור, אחד לכל גלגל, מנוע נוסף מלפנים. ההספק הרצוף של גרסה זו הוא 429 כ"ס (320 קילוואט) והמומנט 82.5 קג"מ, ואילו במצב דחף ('בוסט'), ההספק עולה ל-496 כ"ס (370 קילוואט), המומנט ל-99.2 קג"מ. משך ההאצה ל-100 קמ"ש 4.5 שניות, המהירות המרבית 210 קמ"ש. להשוואה, ל-e-tron בגרסתו הרגילה 408 כ"ס, 67.7 קג"מ, ומשך ההאצה ל-100 קמ"ש 5.7 שניות.
חלוקת הכוח בין הגלגלים נשלטת-מחשב ופעולת הטורק הווקטורי מהירה באופן משמעותי מאשר זאת ברכב עם מערכות מכניות. ברירת המחדל של ההנעה היא אחורית, וההנעה הקדמית מופעלת לפי רמת האחיזה בהאצה או בפנייה.
המנוע הקדמי הגיע מהציר האחורי של גרסה 55, ו-2 המנועים מאחור זהים לזה שנמצא מלפנים באותה גרסה. הסוללה זהה לזו המשרתת את 55 ויש לה 95 קוט"ש לטווח של 370 ק"מ, הספק טעינה של 150 קילוואט.
לגרסה החדשה קפיצי אוויר שכוילו באופן ספורטיבי יותר ובמייצבים קשיחים מאשר אלה בדגם הרגיל. לספורטבק S פגושים אגרסיביים יותר ומפתחי גלגלים רחבים ב-23 מ"מ מכל צד, כך שהוא רחב מזו הרגילה ב-4.6 ס"מ, ובאלה גם כונסי אוויר קטנים לצינון הבלמים החדשים ולשיפור היכולת האווירודינמית. בתא הנוסעים פריטי עיצוב ספורטיביים.
במפרט האבזור: תאורת לד מטריקס, חישוקי "21, גג זכוכית, מפתח חכם, מצלמות היקפיות, תפעול חשמלי לדלת האחורית ולמושבי הספורט, מולטימדיה עם 2 צגים, "10.1 ו-"8.6, מחוונים מוקרנים, מערכת שמע של B&O. מחיר גרסה S הוא 665,000 שקלים, בשעה שמחיר הגרסה הרגילה הוא 546,500 שקלים.