סוללה, טעינה
השינוי המרכזי נוגע לסוללה, רכיב קריטי ברכב חשמלי. המהדורה המעודכנת תוצע בגרסת הטווח הארוך עם סוללה 77.4 קוט"ש, נתון גדול ב-6.6% ביחס לסוללה כיום (72.6 קוט"ש); סוללה זאת מוצעת כבר ב-EV6 של קיה. ביונדאי לא מפרסמים בשלב זה את טווח הנסיעה המעודכן, אך אותו EV6 מסוגל ל-524 ק"מ, 43 ק"מ ו-9% יותר מאשר איוניק 5 המקביל כיום. לא נמסר על שינוי ביחס לסוללה הקטנה יותר שאינה משווקת בישראל.
בנוסף לסוללה החדשה נוספה מערכת לחימום מקדים שלה לקראת הגעת הרכב לעמדת טעינה מהירה. המערכת תופעל אוטומטית לאחר שעמדה כזאת הוזנה כיעד כדי לשפר את קצב הטעינה, בעיקר באקלים קר; הספק הטעינה המרבי הוא מהגבוהים ביותר בתחום, 350 ק"ו.
מצלמות ועוד
לצד הטמעת הסוללה החזקה יותר ומערכת החימום, יונדאי תציע את איוניק 5 המחודש עם מערך "מראות דיגיטליות". בחוץ שתי מצלמות במבנה המגדיל את שדה הראייה, ואלה מקרינות את התמונה למסכים המותקנים על הדלתות. ה"מראה" המרכזית תוזן ממצלמת זווית רחבה המותקנת מתחת לכנף האחורית. מערך זה כבר היה זמין בעבר בשוק הקוריאני.
בנוסף, מערך הבולמים האדפטיביים כויל לשיפור נוחות הנסיעה. על כל אלה הוסיפה יונדאי אפשרויות חדשות להתאמה אישית של העיצוב החיצוני.
יונדאי איוניק 5 המחודש צפוי להגיע לכבישי אירופה במחצית השנייה של 2022.