הדור השני, הנוכחי, הוצג בשנת 2017 עם סוללה וטווח מעודכנים (40 קוט"ש, 270 ק"מ), ואף קיבל גרסה ארוכת טווח בשנת 2019 (62 קוט"ש, 385 ק"מ). ליף החדשה הגיעה לישראל בשנת 2019 בגרסת הטווח הקצר, ושיווקה בישראל הופסק לאחרונה.
החידושים הקלים
הדור השני של ליף לא עודכן באופן משמעותי מאז, וכעת הכריזה ניסאן על מתיחת פנים קלה לדגמי 2022. ליף המחודשת זוכה לחזית עדכנית הכוללת סבכה בשחור-פסנתר ולוגו ניסאן החדש, חישוקי 16 ו-17 אינץ' בעיצוב חדש וצבעי מרכב חדשים, כולל חמישה שילובים לצביעה דו-גונית.
בסביבת הנהג השינויים קלים, וכוללים בעיקר מולטימדיה עם הממשק החדש של ניסאן וזו כוללת אינטגרציה עדיפה לאפל קארפליי ואנדרואיד אוטו, אפשרויות הפעלה מרחוק ועוד.
סוללות ומנועים ללא שינוי
כאמור, העדכון שעברה הליף קל מאוד ומתרכז בעיקר בריענון ההופעה. היצע המנועים והסוללות ללא שינוי: 40 קוט"ש, 150 כ"ס ועד 270 ק"מ בגרסה הבסיסית, ו-62 קוט"ש, 217 כ"ס ועד 385 ק"מ בגרסת הטווח הארוך (ליף e+). ליף עדיין מוצעת עם שקע CHadeMO המאפשר טעינה ביתית בקצב של עד 6.6 ק"ו. טעינה מהירה אפשרית עד 50 ק"ו בליף הבסיסית ועד 100 ק"ו בליף e+.
בשלב זה לא ידוע על כוונה לחדש את שיווק הליף בישראל.