הדור השני של ג'וק הוצג בשנת 2019 על בסיס פלטפורמה חדשה והגיע לישראל בשנת 2020.
ג'וק, היברידי
יחידת ההנעה ההיברידית זהה לזו שכבר הוצגה בקליאו ובקאפצ'ור של רנו החולקים עם ג'וק אותה פלטפורמה. מדובר במערך היברידי לא שגרתי: אמנם גם כאן שילוב בין מנוע בנזין (1.6 ל', 94 כ"ס, 15.1 קג"מ) לחשמלי (49 כ"ס, 20.9 קג"מ), שניהם פיתוח של ניסאן, אך אליהם מצטרף מנוע עזר חשמלי משני (סטרטר-גנרטור) בהספק של 20 כ"ס שפיתחה רנו, ולסוללה אנרגיה של 1.2 קוט"ש. לא נמסר נתון הספק משולב, אך במערך המקביל של רנו ההספק עומד על 140 כ"ס.
אל מערך המנועים הזה משודכת תיבת הילוכים שגרתית עוד פחות: סט של שני הילוכים משמש את המערך החשמלי, וסט נוסף של ארבעה הילוכים משרת את מנוע הבנזין, וכל העסק הזה פועל עם מערך הילוכים 'דוג' ללא מערכת סנכרון. לפי ניסאן, תחילת תנועה נעשית במצב החשמלי, וכך נחסך הצורך במצמד ואין צורך בסנכרון ביציאה מהמקום.
לג'וק ההיברידי מערך בלימה רגנרטיבית כמקובל בתחום, ולטענת ניסאן הוא יציע בלימה שכזו ברמה גבוהה המאפשרת 'נהיגה בדוושה אחת' במרבית המצבים – המערכת יודעת לספק בלימה בעוצמה עד 0.15 g ועד למהירות זחילה (כ-5 קמ"ש).
המערך הנ"ל מסדר לג'וק החדש צריכת דלק ממוצעת של 19.1 ק"מ לליטר בלבד (תקן WLTP). נתון זה אינו מרשים במיוחד, אולם בניסאן טוענים שלמערך החדש שלהם יש יתרון משמעתי בעיר, שם ג'וק ההיברידי יציג חיסכון של כ-40% בצריכת הדלק ביחס לגרסת הבנזין ויאפשר נסיעה חשמלית בכ-80% מהזמן.
שינויים נוספים
חיצונית, הג'וק ההיברידי, שבחזיתו הלוגו החדש של ניסאן, זוכה לשורת שינויים גדולה מהמקובל. מלבד תוספת תגי "הייבריד" שונים, השבכה והפגוש הקדמי, הכנף מאחורי חדשים, ולטענת ניסאן שינויים אלה משפרים את היעילות האווירודינמית. בנוסף, לגרסה זו גם חישוקים קלים (17 ו-19 אינץ') בעיצוב חדש.
בסביבת הנהג נעשו שינויים קלים. לוח המחוונים עודכן וכולל כמובן תצוגות חדשות ורלוונטיות למערך ההיברידי (מצב טעינה, סגנון נהיגה וכו') ונוספו פקדים לשליטה על מצב הבלימה הרגנרטיבית ומעבר למצב נסיעה חשמלי. מערך הסוללות החדש גוזל מעט מקום מתא המטען שנפחו בגרסה זו עומד על 354 ליטרים, 68 ליטרים פחות מאשר בגרסת הבנזין.