החידושים שעבר הדגם ומצאו ביטוי בגרסת הטורבו-בנזין הוטמעו גם בגרסה ההיברידית.
בגרסה המחודשת שיפורים מעודנים בחזית ומאחור, ובסביבת הנהג עדכונים קטנים בפריטי העיצוב, ובעיקר מעבר מצג מולטימדיה "7 ל-"8.
מפרט ומספרים
קונה ההיברידי מצויד באותה חטיבת כוח המשרתת גם את איוניק הפורשת וקיה נירו, וזו משלבת מנוע 1.6 ליטר אטמוספרי עם הזרקה ישירה (105 כ"ס) עם מנוע חשמלי (43.5 כ"ס) להספק משולב של 141 כ"ס, התיבה דו-מצמדית עם 6 הילוכים וההנעה קדמית. משך ההאצה מ-0 ל-100 קמ"ש הוא 11 שניות ברמת הגימור הבסיסית שיש לה חישוקי "16 ו-11.2 שניות בגבוהות יותר שיש להן חישוקי "18. צריכת הדלק הבין-עירונית היא 25.6 ק"מ/ל' והציון הירוק הוא 3. בהשוואה לגרסת הבנזין, להיברידית מכל דלק שנפחו קטן ב-12 ליטרים, ל-38 ליטרים.
מערכות הבטיחות שודרגו ביכולתן, וברמת הגימור הבסיסית בלימה אוטונומית, ותיקון סטייה מהנתיב; ל'פרסטיג'' גם ניטור היקפי אקטיבי של שטחים מתים, בלימה אוטונומית לאחור.
אבזור, מחירים
מחיר קונה ההיברידי התייקר ב-6000 שקלים גם כי בביקורו הקודם היה בקבוצה 2 במיסוי הירוק.
מחיר הרכב ברמת הגימור 'פרמיום' 148,000 שקלים (כ-19,000 שקלים יותר מגרסת הבנזין המקבילה), וזו תכלול כאמור חישוקי "16, בקרת אקלים. ברמת הגימור 'פרסטיג', שמחירה 150,000 שקלים, גם תאורת לד, חישוקי "18, מפתח חכם, מחוונים מוקרנים. ברמת גימור 'סופרים', המוצעת ב-154,000 שקלים, גם תפעול חשמלי למושב הנהג, גג בצבע שחור ועוד.