ממש מעט פרטים אבל
באופן מעט משונה בוולוו שחררו את ההודעה על הגרסה החדשה אך מיעטו בפרטים עליה, על אף שככל הנראה היא חולקת את מערך ההנעה עם וולוו XC40 ריצ'ארג' P6 שנחת לאחרונה בישראל. ל-C40 בגרסה החדשה, ששמה לא נמסר, מנוע אחד המניע את הגלגלים הקדמיים וסוללת 69 קוט"ש, זאת בדומה ל-XC40 P6. ל-C40 בגרסה זו טווח מרבי של 434 ק"מ במקום כ-400 ק"מ ב-XC40 המקביל, כנראה בזכות יעילות אווירודינאמית עדיפה. טעינה מהירה תאפשר למלא את הסוללה מ-10% ל-80% בכ-32 דקות.
כאמור, פרטים של ממש אין בשלב זה, אולם את חלקם ניתן להשלים מהגרסה המקבילה של XC40. לגרסת ה-P6 מנוע יחיד בהספק 231 כ"ס ו-33.6 קג"מ המניע את הגלגלים הקדמיים ומסדר תאוצה ל-100 קמ"ש ב-7.4 שניות. טעינה מהירה מתאפשרת בקצב של עד 150 ק"ו.
טעינה אלחוטית, בינתיים בשבדיה
במקביל הכריזה וולוו על תחילת ניסוי ארוך טווח במערכת טעינה אלחוטית שתיערך על-ידי נהגי מוניות בשבדיה. לשם כך הקצתה וולוו צי קטן של רכבי XC40 חשמליים שהוסבו למטרה זו וצפויים לכסות כ-100,000 ק"מ במהלך שלוש שנות הניסוי.
מערך הטעינה כולל משטח טעינה המונח במקום החנייה/טעינה וקולט המותקן בתחתית המרכב של הרכב. הטעינה מתחילה באופן אוטומטי לאחר מיקום הרכב מעל המשטח, ולזו הספק של יותר מ-40 ק"ו, כך וולוו. בשלב זה נמנעים בוולוו מלהצהיר על לוח הזמנים להגעת המערכת לכלי הרכב הסדרתיים שלה.