נתונים בספרות
i4 חולקת את רצפת CLAR המשמשת את הדגמים הגדולים של ב.מ.וו וממדיה דומים כדי זהות לאלה של סדרה 4 גראן קופה; בסיס הגלגלים הוא 285.6 ס"מ (0.5 ס"מ יותר), האורך והרוחב 478.5 ס"מ ו-185.2 ס"מ (1.7 ס"מ ורוחב זהה). הבדל משמעותי הוא בגובה, 6 ס"מ נוספים ל-144.8 ס"מ. לא רק הממדים, אלא גם העיצוב קרוב מאוד. פער המשקל משמעותי: בשעה שסדרה 4 גראן קופה שוקלת כ-1700 ק"ג, משקל i4 הוא 2175 ק"ג ו-2340 ק"ג בשתי הגרסאות שלה.
דגם זה מוצע בשתי גרסאות, eDrive40 ו-M50, וזו האחרונה היא חשמלית ראשונה של ב.מ.וו שצמוד לה הסימול M.
לגרסה 40 מנוע אחורי המייצר 340 כ"ס ו-43.8 קג"מ, משך ההאצה ל-100 קמ"ש הוא 5.7 שניות והמהירות המרבית מוגבלת ל-190 קמ"ש. לגרסה M50 שני מנועים וההנעה כפולה; המנוע האחורי מייצר 323 כ"ס והקדמי 258 כ"ס, והתפוקה המשולבת היא 544 כ"ס ו-81 קג"מ. גרסה זו מאיצה ל-100 קמ"ש ב-3.9 שניות ומגיעה ל-225 קמ"ש.
לסוללה בשתי הגרסאות 80.7 קוט"ש (נטו; 83.9 ברוטו), וטווח הנסיעה הוא 561 ק"מ ב-40 ו-503 ק"מ ב-M50. הספק הטעינה המהירה הוא 200 קילוואט.
רמות גימור ומחירים
שתי הגרסאות מוצעות עם מתלי אוויר מאחור, ומפרט הבטיחות שלהן עדכני ועשיר.
גרסה 40 מוצעת בשלוש רמות גימור; ל'פיור' ב-339,000 שקלים תאורת לד, חישוקי "17, גג זכוכית, תפעול חשמלי לדלת תא המטען ולמושבי הספורט הקדמיים, ריפוד דמוי עור, מערך המולטימדיה החדש של ב.מ.וו עם צג קמור "14.9, מחוונים מוקרנים. ברמת הגימור 'טק', שמחירה 399,000 שקלים, פריטי עיצובי ספורטיביים, ובעיקר חישוקי "18 עם צמיגים רחבים יותר מאחור, מפתח חכם, תצוגה עילית, מערכת שמע משודרגת.
ברמת הגימור 'אולטימייט' המוצעת ב-449,000 שקלים גם מפרט טכני משופר הכולל מתלים בשליטה אלקטרונית והיגוי ביחס משתנה, ובנוסף חישוקי "19, הופעה חיצונית שונה (גימור 'שאדו'), מצלמות היקפיות, ריפוד עור, מערכת שמע של הרמן קרדון עם 16 רמקולים.
גרסה M50, שמחירה 539,000 שקלים, מוצעת רק ברמת הגימור 'סופריור', ולזו גם תאורת לייזר וחישוקי "19 אחרים, פריטי עיצוב שונים בחוץ ובפנים.