דגם חדש
לאייגו X החדש מופע המשלב את מרכיבי העיצוב העכשוויים והמודגשים של טויוטה ומבנה של דגמי פנאי כמו ממד גובה רב בולט, אליו מצטרפים גם חישוקים גדולים יחסית (בחו"ל עד "18). בנוסף, לדגם החדש צבעים מיוחדים וייחודיים לו.
הדגם מבוסס על הגרסה הקטנה של פלטפורמה TNGA המודולרית של טויוטה המכונה 'TNGA-B' המשמשת גם את יאריס ויאריס קרוס.
הפלטפורמה החדשה אפשרה הגדלה משמעותית של הדגם החדש ביחס לאייגו היוצאת. בסיס הגלגלים גדל מ-234 ס"מ ל-243 ס"מ, האורך ל-370 ס"מ מ-346.5 ס"מ והרוחב ל-174 ס"מ מ-161.5 ס"מ. ממד הגובה גדל ל-152.5 ס"מ מ-146 ס"מ, גם בזכות הגבהת מרווח הגחון ב-1.1 ס"מ ל-14.1 ס"מ. נפח תא המטען גדל ב-60 ליטר ל-231 ליטרים. למרות הגידול בבסיס הגלגלים, קוטר הסיבוב, 9.4 מטרים, קטן מזה שבדגם היוצא (10.2 מ').
המנוע מוכר; בנזין אטמוספרי 1.0 ליטר 3 צילינדרים המייצר 72 כ"ס (6000 סל"ד) ו-9.5 קג"מ (4400 סל"ד). התיבה שונה משמעותית, כעת רציפה עם 7 יחסי העברה קבועים, מחליפה חד-מצמדית באייגו היוצאת. משך ההאצה מ-0 ל-100 קמ"ש הוא 14.8 שניות, המהירות המרבית 151 קמ"ש, צריכת הדלק 20.4 ק"מ/ל' והציון הירוק הוא 3.
רמות גימור, מחירים
במפרט הבטיחות: בלימה אוטונומית, תיקון סטייה מנתיב, גם בקרת שיוט אדפטיבית שהיא ייחודית בקטגוריה ומערכת התרעה על שכחת ילדים
אייגו X מוצע ברמת הגימור 'פיור' שמחירה 94,000 שקלים, ובמפרט חישוקי פלדה "17, מולטימדיה עם צג "8 וקישוריות. לרמת הגימור 'פלוס', שמחירה 99,000 שקלים, חישוקים קלים "17, גג בצבע שחור, מצלמה, החלפת יחסי העברה מההגה, ריפוד צבעוני.