הדור הראשון של רכב הפנאי הראשון של יגואר הוצג ב-2015 והדגם הגיע לישראל ב-2016. מתיחת פנים הוכרזה ב-2020, וזו כללה בין השאר הוספת גרסה-היברידית, ושיווקה של המהדורה המחודשת הוכרז בתחילת 2021. בניגוד לתוכניות, הגרסה ההיברידית-נטענת לא הגיעה עד כה ושיווקה כאמור מתחיל רק כעת. הבעיות בתעשיית הרכב העולמית פגעו גם בהספקה של גרסה זו.
מפרט, אבזור, מחיר
הגרסה ההיברידית-נטענת משלבת מנוע טורבו-בנזין 2.0 ליטר 4.0 צילינדרים המוכר, המייצר כאן 300 כ"ס ו-40.8 קג"מ, עם מנוע חשמלי המנפק 143 כ"ס ו-28 קג"מ, לתפוקה כוללת של 404 כ"ס (5500 סל"ד) ו-65.2 קג"מ (1500-4400 סל"ד). לרכב תיבה אוטומטית 8 הילוכים, ההנעה כפולה, משך ההאצה מ-0 ל-100 קמ"ש 5.3 שניות והמהירות המרבית 240 קמ"ש.
לגרסה זו סוללה של 17.1 קוט"ש וזו מעניקה טווח נסיעה עד 53 ק"מ. ניתן לטעון אותה, באופן שאינו שגרתי בגרסאות כאלה, גם בעמדה מהירה של זרם ישר, בהספק של 50 ק"ו.
יגואר F-Face ההיברידי-נטען מוצע ברמת גימור אחת, 'S פלוס' המצוידת והמהודרת, ובמפרט, בין השאר, בולמי זעזועים נשלטים אלקטרונית, תאורת לד, חישוקי "20, גג זכוכית, מצלמות היקפיות, מפתח חכם, תפעול חשמלי לדלת האחורית למושבים הקדמיים ולכיוון ההגה, מחוונים מוקרנים, מערכת שמע של מרידיאן.
מחיר גרסה זו הוא 542,000 שקלים, גבוה ב-49,000 שקלים מגרסת 2.0 ליטר, 250 כ"ס 4x4 ברמת גימור דומה.