הפרטים הקטנים
טויוטה שינתה מעט מאוד את העיצוב החיצוני, ומדובר בעיקר בליטוש ושיוף עדינים של המופע הנועז לשעתו של קורולה הנוכחית. בחזית יחידת תאורה ושבכה מעודכנות קלות ופגוש עם דמויי כונסי אוויר מובחנים יותר, וכל אלה שונים קצת בין דגמי ההאצ'בק והסטיישן לסדאן. בפרופיל ניתן להבחין בחישוקים בעיצוב חדש ומאחור יחידות התאורה והפגושים עודכנו ממש קלות. בנוסף ישנם שלושה צבעי מרכב חדשים במבחר: 'כחול ערער' להאצ'בק ולסטיישן, 'ירוק חצות' לסדאן ואפור מטאלי חדש לכל תצורות המרכב.
סביבת הנהג
בפנים קורולה המחודשת זוכה למערכת מולטימדיה עם מסך בגודל 10.5 אינץ' בעל ציפוי איכותי יותר ועמיד יותר בפני השתקפויות, כך טויוטה. לוח המחוונים שבעבר שילב בין חלקים אנלוגיים למסך דיגיטלי גדול פינה את מקומו לחדש ומוקרן לגמרי בגודל 12.3 אינץ'. לקורולה המחודשת גם עוזרת קולית חדשה וחכמה יותר, המסוגלת לזהות שפה טבעית.
מפרט הבטיחות הועשר, וכולל כעת גם התרעה על פתיחת דלת עם זיהוי רוכב אופניים הבא מאחור והתרעה על שכחת ילדים במושב האחורי. בנוסף, פעולת מערכות הבטיחות האקטיביות חלקה ונעימה יותר, כך טויוטה.
יחידות הנעה מעודכנות
יחידות ההנעה ההיברידיות המוכרות – מבוססת על 1.8 ליטר בארץ ובעולם, 2.0 ליטר בעולם – זכו לשדרוג מקיף, כך טויוטה. טויוטה תכננה מחדש את מערכת ניהול הכוח וסוללת הליתיום-יון כעת חזקה וקלה יותר ב-18 ק"ג (לא נמסרו פרטים נוספים).
ההספק הכולל של יחידת ה-1.8 ליטר הוא כעת 140 כ"ס (18 כ"ס יותר), והזינוק ל-100 קמ"ש כעת הוא 9.2 שניות ל-100 קמ"ש, טוב בהרבה מהנתון עד כה, 10.9 שניות. יחידת ה-2.0 ליטר תציע מעתה 196 כ"ס (16 כ"ס יותר), והתאוצה ל-100 קמ"ש היא 7.5 שניות בלבד, טוב ב-0.4 שניות מאשר בגרסה הפורשת.
טויוטה לא פרסמה נתוני צריכת דלק אולם אלה יהיו דומים לאלה שבגרסאות המקוריות. מעבר לשינויים בנתונים, מציינים אנשי טויוטה כי התאוצה תהיה טבעית וזורמת יותר, וכי הקורולה המחודשת תהיה שקטה יותר תחת עומס.