מקצה שינויים
במסגרת מתיחת הפנים נעשו שינויים קלים בעיצוב, בעיקר בחזית, וכעת השבכה מודגשת יותר, יחידות התאורה צרות מקודמותיהן והפגוש שונה. מאחור יחידות תאורה ופגוש חדשים, ולחישוקים סביב עיצוב שונה.
שינויים אלה באו ליישר קו עם עיצוב הדגמים החדשים יותר של סקודה, אך אלה תורמים גם לשיפור באווירודינמיות של הרכב. לקארוק כעת מקדם גרר של 0.3, שיפור של 9% ביחס לנתון שלפני מתיחת הפנים.
אין שינויים במפרט הטכני, ובכל מקרה קארוק ישווק בישראל עם אותו טורבו-בנזין 1.5 ליטר המייצר 150 כ"ס ואותה תיבה דו-מצמדית עם 7 הילוכים.
רמות גימור, מחירים
סקודה קארוק מוצע כעת ב-2 רמות גימור (3 עד כה), 'אמבישין' ו'סטייל' ומחירן 168,500 שקלים ו-190,000 שקלים בהתאמה. מחירים אלה מבטאים התייקרות של 14,500 שקלים ו-9% ל'אמבישן', 26,000 שקלים ו-15% ל'סטייל'. מפרט האבזור שופר בשתי רמות הגימור, וזה של 'סטייל' קרוב לזה של 'פרמיום' ששיווקו הופסקו ועלה 180,000 שקלים.
ל'אמבישן', בין השאר, תאורת לד, חישוקי "16, צג "8 במערכת המולטימדיה, בקרת אקלים עם פתחים מאחור. ב'סטייל', בין השאר, תאורת לד מטריקס, חישוקי "18, פסי גגון כסופים, ספוילר אחורי, גג זכוכית, מפתח חכם, מחוונים מוקרנים, תפעול חשמלי למושבים הקדמיים, תאורת אווירה.
במפרט הבטיחות בשתי רמות הגימור בלימה אוטונומית, תיקון סטייה מנתיב, בקרת שיוט אדפטיבית.
יצוין כי מחירו של סיאט אטקה, הדגם המקביל לקארוק וחולק עמו רצפה ומכלולים, הוא 149,000 שקלים ברמת הגימור 'סטייל'.