על הגרסה
לגרסה החדשה מנוע טורבו-בנזין 2.0 ליטר 4 צילינדרים וזה מפיק 270 כ"ס ב-5500 סל"ד ו-42.8 קג"מ ב-3500 סל"ד. עד כה הוצע ברונקו בישראל רק עם מנוע בנזין כפול-מגדשים 2.7 ליטר V6 המייצר 330 כ"ס -57.4 קג"מ. התיבה ללא שינוי – אוטומטית עם עשרה הילוכים ויחסי ההעברה זהים.
המשקל העצמי של הגרסה החדשה נמוך בכ-100-200 ק"ג ביחס לגרסאות האחרות. מכל הדלק קטן יותר– 66 ליטר לעומת 80, כ-20% פחות. מנגד, צריכת הדלק המוצהרת טובה בכ-20% – כ-8.5 ק"מ לליטר, במקום 7.2 ק"מ/ל' – כך שטווח הנסיעה שלהן דומה (כ-570 ק"מ למכל).
על רמת הגימור
גרסת 2.3 ליטר מוצעת רק ברמת הגימור 'MID', בשונה מ-'LUX' בגרסאות 2.7 ליטר. רמת הגימור החדשה כוללת תקנית מערכות בטיחות מתקדמות, אך במפרט מעט חסר – ללא חמיקה ממכשול, בקרת שיוט אדפטיבית וגם חיישני חנייה קדמיים.
ברשימת האבזור תאורת לד מלאה מלפנים, מפתח חכם, לוח מחוונים מוקרן עם מסך "8. בהשוואה ל'לוקס' מסך המולטימדיה קטן משמעותית ("8, לעומת "12; עדיין עם צימוד אלחוטי לאפל/אנדרואיד), אין מצלמות היקפיות ומשטח טעינה אלחוטי, הריפוד מבד ומערכת השמע פשוטה וכוללת 6 רמקולים במקום זו המושקעת של B&O שיש לה 10 רמקולים.
על חבילת השטח
הגרסה החדשה מוצעת רק עם חבילת ביג בנד, הדומה מאוד לאאוטר בנקס של גרסת 2.7 ליטר. עם זאת, המפרט חסר את בקרת הזחילה לשטח (נהיגה בדוושה אחת). בחבילה זו חישוקי "17 עם צמיגי 255/75-17 ("18 באאוטר בנקס) וקוטר הגלגלים, "32, נותר דומה.
יצוין כי יחסי ההעברה של הילוך הכוח ושל הסרנים בביג בנד זהים לאלה באאוטר בנקס, וכי בשתי החבילות אותו סרן קדמי. הסרן האחורי זהה בכל הגרסאות, אך בשתי הנ"ל אין נעילת דיפרנציאל.
מחירים
מחירי הגרסה החדשה הם 335,000 שקלים לגרסת מרכב קצר, 355,000 שקלים לגרסת מרכב ארוך. מחירים אלו נמוכים ביחס לאלו של גרסת 2.7 ליטר הבסיסית – פער של 50,000 שקלים, כ-15%.
מחירי הגרסה החדשה קרובים לאלו של ג'יפ רנגלר 'ספורט' ושל טויוטה לנד קרוזר החסרים מערכות בטיחות מתקדמות: ברנגלר אין בכלל; בלנד קרוזר הן מוצעות רק בגרסה הקצרה, ובארוכה הבסיסית (TS) אין בכלל. עם זאת, בלנד קרוזר הארוך הבסיסי נעילת הדיפרנציאל האחורי תקנית.
אחריות
כמו שאר גרסאות פורד ברונקו, גם כאן האחריות היא ל-36 חודשים/100,000 ק"מ, לצד אחריות מורחבת למערכת הנעה (60 חודשים/100,000 ק"מ).