היצרנית הגרמנית לא נחה עד שה-911 שלה קבעה, שוב, את ההקפה המהירה ברינג עם דגם שלה; היה זה GT2 RS MR שב-14.6.2021 סיים את ההקפה ב- 6:38.835 דקות.
כעת היא חזרה לרכב החשמלי.
טסלה, כמובן
הייתה זו פורשה עצמה שקבעה ראשונה, עם טייקאן טורבו (עד 680 כ"ס) בגרסת טרום ייצור ב-2019, שיא הקפה (20.6 ק"מ) למכונית חשמלית עם זמן מדהים אז של 7:42.32 דקות. אלא שבספטמבר 2021 שלחה טסלה את S פלייד שלה שיש לה 1020 כ"ס ו-144.8 קג"מ לסיבוב ברינג, ועל אף שננהגה במסלול העדכני והמעט ארוך יותר (20.8 ק"מ) היא קיצצה מהשיא של פורשה כמעט 7 שניות עם ל-7:35.57 דקות בלבד.
כעת מכריזה פורשה בגאווה כי הגביע חזר הביתה. החבר'ה מגרמניה שלחו שוב את הטייקאן שלהם, הפעם מסדרת ייצור רשמית ובגרסת טורבו S בעלת הספק של 625 כ"ס ועד 761 כ"ס במצב 'בוסט'.
בפורשה מציינים כי מדובר ברכב סדרתי לגמרי, ולמעט כלוב התהפכות נדרש ומושבי מרוץ, כל אחד יכול לרכוש את הטייקאן הזו בדיוק, עם כוכבית. הטייקאן שעלתה לרינג צוידה בחבילת 'ביצועים' אותה ניתן לרכוש בשלב זה רק בגרמניה, וזו כוללת צמיגי פירלי P-זירו קורסה ייעודיים לפורשה טייקאן במידה 265/35-21 מלפנים ו-305/30-21 מאחור, עדכון תוכנה למערכת ניהול מכלולי השלדה השולטת בתפקוד הבקרות השונות ו… זהו.
בכל מקרה, התוצאה של כל אלה הסתכמה בקביעת שיא חדש למכוניות חשמליות סדרתיות עם זמן של 7:33.35 דקות בלבד להקפה המלאה שאורכה כ-20.8 ק"מ.
על הדרך המדהימה והמאוד מהירה שעברה על נהג המבחן של פורשה, לארס קרן (Lars Kern), אתם יכולים להתרשם כאן: