המהדורה המיוחדת תצבע בשני גוונים, כאשר המרכב יוצע באחד מחמישה גוונים, בעוד שהגג, הסבכה והחישוקים יצבעו לבן. החישוקים עצמם הם בעיצוב קלאסי שמאזכר את המקור, והכיתוב פורד על הסבכה יופיע באותיות אדומות. לאלו יתווספו פסי קישוט, כיתובים וסמלים בעיצוב וינטג'.
אולם השינוי החיצוני אינו רק עיצובי, ומהדורות המסורת יזכו לפגוש המתכת האופציונלי שכולל בתוכו פנסי ערפל ונקודות עיגון, כמו גם בתי גלגלים מנופחים מרמת הגימור הקרבית ססקוואץ'.
בתא הנוסעים תמצאו מושבים בריפוד משובץ, לוח מחוונים עם רקע לבן ועוד מספר נגיעות ייחודיות.
לצד מהדורות המסורת הארציות, יוצעו מהדורות עם מפרט משופר בייצור מוגבל (1966 יחידות בלבד לכל סוג מרכב). מהדורות ‘Limited Edition’ אלו יתבססו על רמת גימור 'בדלנדס' הגבוהה-יותר ויצוידו במנוע ה-2.7 ליטר החזק (330 כ"ס), כמו גם בחישוקים שחורים ובריפודי עור.
לצד הברונקו הקשוח, גם האח הרך ברונקו-ספורט יזכה למהדורות המסורת הייחודיות. גרסאות הבסיס יצוידו במנוע ה-1.5 ליטר טורבו המפיק 181 כ"ס, יוצעו כסטנדרט עם מערכת H.O.S.S הכוללת מרווח גחון מוגבה ויכולת שטח משופרת, וישווקו בשבעה גוונים לבחירה.
מהדורות לימיטד אדישן יזכו ליהנות משירותיו של מנוע ה-2.0 ליטר טורבו החזק (250 כ"ס), ויקבלו צמיגי שטח בקוטר 29 אינץ' וריפודי עור, אך יוצעו בשלושה צבעים לבחירה בלבד.
כצפוי, המהדורות המיוחדות גובות פרמיה לא קטנה, כאשר המחיר לגרסת הבסיס של הברונקו שומר המסורת יעמוד על כ-44 אלף דולר לפני מיסים, עליה של יותר מ-20% ביחס למחירה של גרסת ביג בנד בסיסית (אם כי ראוי לציין שהוא מצויד ומאובזר ממנה), בעוד שמהדורת הייצור המוגבל תעלה כ-67 אלף דולר, כמעט 50% (!) יותר ממחירה של גרסת בדלנדס רגילה וקרוב מאוד למחירו של ברונקו ראפטור הקרבי. ועם כל הכבוד לעיצוב הייחודי ולערך האספני, אנחנו יודעים את מי מביניהם אנחנו היינו בוחרים...