העדכון
העדכון הנוכחי הוא ברוח עדכון דומה שנעשה כבר לדגמי Q4 של אודי וכולל חידושים בתחום קצב הטעינה, ביצועי הסוללה, שינויים בגרפיקה ועוד. עדכון זה יבוצע במרכזי השירות של סקודה ויארך כחמש שעות, אך בסקודה מציינים כי זה מאפשר, בין היתר, עדכוני תוכנה מהאוויר (OTA). כך שבמרבית המקרים בעתיד עדכוני התוכנה יתבצעו באופן "שקט" כשהרכב בטעינה בחניית הבית.
בצד הסוללה בסקודה מדווחים על תוכנת ניהול סוללה חדשה שאמורה לשפר את ביצועי הסוללה כך טווח הנסיעה בפועל יהיה גבוה יותר מאשר כיום, על אף שנתון הטווח הרשמי (520 ק"מ) לא השתנה.
בנוסף, בסקודה מדווחים כי כעת קצב הטעינה המירבי עלה לעד 135 ק"ו (120 בעבר) בגרסאות עם סוללת 82 קוט"ש ועד 120 ק"ו בסוללות 62 קוט"ש. מדובר בחסכון של כמה דקות בטעינה מ-10-80%, אולם בסקודה לא ציינו נתון רשמי.
עוד בתחום הסוללה נוסף מצב לשמירה על "בריאות סוללה" המגבל את הטעינה ל-80%, מה שאמור להאריך את חייה. כמובן, במידה והנהג יבחר ניתן לטעון אותה במלואה.
שינויים נוספים נעשו בסביבת הנהג, שם תצוגת לוח המחוונים, מערכת המולטימדיה והתצוגה העילית עודכנו. עוד מדווחים בסקודה על שיוף וליטוש התפריטים והשירותים השונים וכי מצלמת הנסיעה לאחור זוכה לתצוגה משופרת בעלת ניגודיות גבוהה יותר.
בישראל
מצ'מפיון מוטורס, יבואנית דגמי סקודה לישראל, נמסר כי העדכון עתיד להגיע בשבועות הקרובים.